Gladjenta :) Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Den 10. mars 2010 kom lille vakker klokken 16.03 Hadde jo en del rier, dog uregelmessige- dagen før også, og våkna kl 0400 ca om natten av regelmessige rier igjen??! Hadde drømt om rier også så om jeg bare var sliten og muligens hadde noen kan også være hehe.. Sto opp, fikk ordna siste rest, barna på skole og barnehagen (det var mitt store mål å rekke det!!).. Ringte føden da jeg hadde legetime samme dag kl 12.30, men gikk jo med regelmessige rier?! Måtte sjekke om jeg heller skulle komme ned dit på kontroll...og det skulle vi -spiste litt hjemme og kjørte I KØ (hvor kom alle folka fra tro) - med rier fortsatt.. Kom vel på sykehuset ca halv ett til fullt parkeringshus..supert hehe! Fikk en sjekk og hadde faktisk 4 cm åpning men var ikke spesielt moden enda (??) - og riene kom ca 7 minutter mellom. JM sa vi kunne dra hjem å vente litt hvis vi ville HVIS vi venta en time først, bare i tilfelle riene tok seg opp. Fikk klyster, og snakkes om at de tok seg opp!!!!!!!!!!!!!!! Ble ikke noe hjemsending, riene var sterke og effektive og til Jm's store overraskelse kom lillegull liiike etter at hennes skift var over... Dette var en veldig fin fødsel synes jeg!! Gikk på ca 3 og en halv time etter vi kom inn på føden, kun lystgass som smertelindring og verdens beste mann ved min side! <3 Jordmødrene, jordmorstudenten og legestudenten var utrolig flinke! Idag er vi kommet hjem, og alt går så utrolig bra..nesten så jeg ikke tørr å tro det??! <3 Lykke til alle dere som har dette foran dere, og gled dere MAX, herlighet så fantastisk denne lykkefeelingen er <3 Tusen takk for tida her inne på BIM!!! Dere har vært til uvurderlig hjelp mang en gang =))) Gooooood klem til dere alle fra
Gjest Mangebarnsmamma *høygravid* Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Gratulerer så masse:) Hørtes ut som en fin fødsel, til tross for kø og fullt P-hus;) Kos dere fremover:)
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Gratulerer så mye :-) Masse lykke til videre og nyt barseltiden :-)
minlilleHelene Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Kjempe gratulasjoner;) kos dere masse . ps send fødestøv denne vei er 10 dager på overtid
lykkeligmor til to<3 Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Se der ja:D GRATULERER SÅ MYE MED PRINSESSA!!!!!! Godt å høre at alt gikk så bra:)))) Da ses vi inne på DinBaby;)) Kos dere massemasse, det gjør vi:O) Det finnes bare ikke noe sammenlignbart med følelsen av å ha gullet sitt her!!!! Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiger mosekos:)))))
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Gratulerer så mye gladjenta!:-) Ja, følelsen er helt overveldende, koser oss max hjemme nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå