Twintipp og himmelblå Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Har en som nettopp er fyllt 4 år, og som er i OVERKANT interresert i ishockey og fotball. Han kan leke litt med lego og annet innimellom, men 95% av tiden spiller han ishockey eller fotball. Om det er en ball, en tom pastilleske, en kule, en shampooflaske, ja hva som helst. Og alt er køller.. Kjevler, tørkpapirruller, støvsugeren m.m. (køller ikke tillat inne). For ikke å nevne alle draktene. Han skal helst gå i fotballdrakt hele dagen, gjerne sove med det. Altså han er glad i å være ute, og å tegne, spille og gjøre slike ting også. Men, da tegner han ofte fotballting\hockeymål etc., og det er konstant snakk om ulike hockey eller fotballnavn\lag! Flere med sports"idioter" av barn?????
Mom2Two Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Hahaha, høres akkurat ut som eldstemann!! Alt brukes til å lage fotballkamper:-) Han sover i drakter også (og går i dem på skolen med genser under) og han snakker sport, sport, sport og sport.... De kunne nok slått ihjel noen timer sammen de to;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2010 hehe, ja det tror jeg på))) Jeg "trøster" meg med at din er helt lik, hihi:o))) Begynner å bli litt usikker på om det ikke blir for mye av det gode, he he..
Mom2Two Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Det er absolutt litt for mye av det gode!!! ;o) Ja, felles trøst at det finnes flere der ute :-p Får håpe begge får litt bredere interessefelt etter hvert:)
camilla^ Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Her i heimen går alt i hest om dagen, det er ikke måte på hvor mye man kan gjøre uten å ha en levende hest i heimen. 3 unger som øver, leker og snakker hest hele dagen. De har brukt vinteren på å ride på hest, på toppen av huskestativet (på lekeplassen har vi lagt all snøen så toppen av huskestativet har vært i passe høyde til å ride på hest. Så nå må vi sette bestefar i sving med å lage tre hester til å ha i hagen tror jeg) Men vi har aktive barn, 2 av ungene har virkelig fått dreisen på skigåingen i år. Og jeg er bekjymret for at hun ene får Anette Sagen som forbilde etterhvert. 2meters hopp på ski er ingen problem for 7åringen (jeg fant raskt ut at jeg ikke kunne være ute sammen med de når de holder på med slikt, eller være ute så jeg kan se de. Jeg har ikke hjerte til å se på, jeg tørr såvidt å ski på akebrett om dagen, jeg blir nok gammel) Nå venter de bare på at sykler, rulleskøyter og alle andre sommeraktiviteter kommer frem igjen. Så det betyr at jeg må fylle opp skapet med plaster igjen, for jeg kan vist reparere alt med plaster og ingen tar ett tint om at de burde ta det litt forsiktig. det er vist bare å prøve til de klarer det.
ano`num *17.03.10* Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Høes ut som mine Camilla! Eller, det vil si. Eldste er på akkurat samme måte. Alt kan børstes bort, hull i buksa gjør ikke noe og plaster er supert. Hvertfall om det kan komme i flere lag. Men minste desverre har stått for mye på sidelinja med meg! Hun kan faktisk rope "forsiktig" før meg. Ganske morsomt hvor forskjellig de er!! Pappaen får ikke engang legge henne over knærne sine for å bytte bleie; hun er redd for å ramle ned. Roper "forsiktig, ramle ned" hver gang han prøver seg. Skjønner ikke at mannen snart slutter med det altså! Hun er jo kjempeskremt!
elskerlivet Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 min snart 8 åring er også aaaaaaalt fotball, går i fotball dag ut og dag inn, han har kunni tabellene utenatt i et par år, vet alt om spillerne og alt jeg ikke kan, fotballdrakter på hele dagen, skifter med eengang han kommer hjem fra skolen (ofte drakt med tynngenser under på skolen også) men når han kommer hjem er det drakt, shorts, fotballstrømper og helst også leggskinn og keeperhansker.. han går på IFO og fotball og er ute sparker fotball med nabogutta hele ettermiddagen og i helgene, så jupp, vethva du snakker om, alt blir til fotball inne, mål i alle døråpninger, mellom bordben e.l. om han er like "ille" når han blir voksen syns jeg synd på dama hans, hehe... må legge til at jeg er alenemor og at han ikke har noe pappa han er hos så gud veit hvor han har fått dettan fra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå