Gjest Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Kanskje ute i litt god tid, men siden mannen snakker om sterilisering er det greit å ta det nå Vi har to små barn på 3år og en på 8 mnd, vi har det travelt og vi ønsker ikke flere barn med det første. Jeg føler meg derimot ikke helt ferdig og tenker at jeg om noen år (kanskje 5-6år) vil ønske meg en liten atpåklatt. Mannen min sier nei nå, men er samtidig enig i at mye kan endres på noen år:) Har noen av dere en atpåklatt som kom etter en del år og hvordan var det??
Gjest amandine Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Har vi - en høyst lite planlagt villmann ankom da de andre var 5 og 6. De koser seg jo, men må si jeg nesten synes litt synd på Knøttet som er litt utenfor, Broremann og Vakkerungen er perlevenner og har alltid gjort alt sammen, og nå når de er små er jo 5-6 år mye. Samtidig ser jeg jo Mannen som har 6 år ned til yngre bror og de er jo perlevenner, de også.. Og mesteparten av livet lever man jo som voksen(forhåpentligvis). Ellers må jeg si for min egen del at etter to tette var det på sin plass med en pause! Lykke til!
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Takk for svar, det var akkurat det jeg lurte på. De to tette vi har har allerede glede av hverandre, skrev litt feil, eldstemann er 2,5år:) Jeg er sjeleglad for at vi har fått de så tett, men det må være en god del år til flere merker jeg;)
baby nr 3:) Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Vi fikk en liten attpåklatt til jul, 8 år etter nr 2. Var HELT sikker på at vi ikke skulle ha flere, men jaggu ombestemte vi oss. Såå glad for det nå, deilig med en liten en i huset nå som de andre to er store. Går nå å ønsker meg nr 4;)
Dægern døtte Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Er i ganske lik situasjon som baby nr 3:-) over her, og kan bare si at det er veldig hyggelig med en liten attpåklatt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå