Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Vet noen hvor mye det koster å bore/fikse et hull hos tannlegen sånn ca?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Sist jeg tok ei tann, betalte jeg litt over 800 kr. Men kommer vell ann på str å slikt på hullet...
naeette Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 jeg betalte 1400kr for undersøkelse og trekking av visdomstann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå