Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Vanlig å gi ei vinflaske i barselgave? dette jeg fikk ei jeg kjenner av en felles venninne.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Utrolig dårlig gave, da de fleste ammer en god stund og ikke får bruk for den på lenge.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 jeg hadde blitt veldig glad for ei vinflaske:) Har tenkt å ta meg et glass vin selv om jeg ammer, bare ammer først eller pumper meg, så ett vinglass.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Hadde blitt kjempe glad jeg Kjekt å få ting man kan nyte godt av etterhvert :-D
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Vet ikke hva som er vanlig å gi, men det er jo en helt grei gave det. Du må jo ikke drikek hele med en gang om du ammer:) Er det noe galt med gaven? Er dette enda et "min venninne/familiemedlem tenker ikek helt likt som meg når de kjøper gaver og er dermed verdens verste mennesker" innlegg? Bare lurer...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Jeg hadde stusset litt hvis jeg hade fått vin i barselgave. Hadde vel lurt på når i all verden jeg skulle fått drukket den. Jeg har ammet alle mine barn over 1 år, og da passer det dårlig med vin. Det må da vel gå an å ha litt mere fantasi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå