Gå til innhold

Hvordan er humøret deres?


osima venter 2 små

Anbefalte innlegg

Jeg er utrolig sliten siden jeg er kvalm hele dagen og kaster opp i tillegg nå, så merker lunta er veldig kort.. Ikke så mye som skal til før jeg "kjefter".. Håper det går fort over, jeg er vanligvis alltid i godt humør og masse energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, hadde det sånn første ukene jeg fant ut jeg var gravid. Men det gikk over etter noen uker. Ble veldig dårlig stemning mellom meg og noen venninner, å det er enda ikke blitt bedre,og dette bare pga den perioden.

 

Nå er humøret på topp men har ikke så mye energi som vanlig. Er veldig sliten og trøtt hver dag, men prøver å holde meg våken til kvelden (da jeg blir kjempe våken). Ellers så føler jeg meg som en tjukk elefant med to store meloner :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir siiinsykt fort kjeftete og sytete osv, osv. Blir av og til så fort irritert og sur at det er rett før jeg havner på gråten. Skikkelig slitsomt å ha sånne humørsvingninger. Lurer på når de tar slutt? :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg begynte det uke før ikm (uke 3) og gikk over for ca en uke siden (uke 4+6). Men det er sikkert forskjellig fra hver enkelt :) Er kommet til 5+5 og har super humør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+4 tror jeg nå, og her begynte det for en uke siden, så håper det snart stopper :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 7+0 og har vært i bra humør de siste 14 dagene. Før det hadde jeg en skikkelig hormonell periode hvor jeg var sur og gretten,trist og lei, og nå føles det jammen som jeg er litt der igjen.... :-/ Håper det sklir fort over igjen for det er utrolig slitsomt å ha det sånn.... Nå har jeg krypi under dyna og skal prøve gi meg selv pleie og omsorg - kanskje et velduftende bad senere i kveld :)

 

*Trøste-klem til oss alle* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at all energien min forsvinner på jobb siden jeg må være koselig med pasientene og det er masse å gjøre hele tiden, så når jeg da kommer hjem er jeg helt skutt og har ikke energi til å finne på så mye med ungene som jeg pleier..

 

Satser på at det iallfall går over til uke 12, det er bare 4 uker igjen, og så påske inni der heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen her. Er 6+5 i dag, og har hatt humørsvingninger de siste to ukene. Er superslitsomt! På gode dager er jeg i knallform, gleder meg til den lille, er verdens beste kjæreste og ikke minst en god venn for bikkja. Men så kommer de dårlige dagene, og det er sånn ca. annenhver dag. Alt er tragisk, alle bekymringer kommer til overflaten. Er sliten av humørsvingningene. Jeg skal til akupunktør i morra for å få bukt med humøret, og kanskje hun kan hjelpe meg med ryggen og søvnen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...