Gå til innhold

Hadde dere blitt bittelitt skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har snakket i noen uker at han har hatt så lyst til å dra på hytta til Sverige med eldstemann (blir 2 år i sommer).

Vi hadde jo selvfølgelig dratt alle sammen hadde det ikke vært for at vi har en ny verdensborger i huset som ikke er helt enkel å ha med å gjøre. Og da hadde det bare blitt slit. Har erfaringer med det fra da eldstemann var like gammel.

Vet jo han har hatt så lyst og så hadde det sikkert vært artig for storesøster å komme seg litt avgårde også, siden hun er hjemme med meg å babyen og jeg ikke alltid får like god til til henne.

Jeg unner de selvfølgelig å reise å kose seg. Selv om jeg ikke hadde latt de reise uten meg om jeg ikke hadde vært stuck hjemme.

De har aldri vært borte fra meg før, så dette ville være første gang.

Så jeg sa de bare skulle reise..Sambo vet at jeg hater å være borte fra de og bekymrer meg masse..Så han sa nei men da blir du bare lei deg..Men jeg pakket nå en bag til de og ba de dra å kose seg..

Men jeg merker jeg ble litt skuffet over at han faktisk dro, ikke sånn at jeg blir sur for det, men det stikker litt.han kunne jo ha valgt å heller dra på lekeland eller noe istedet.

Jeg er også ikke helt i 100 psykisk etter fødselen så det er ordentlig fælt at de reiste.

Det gjør heller ikke saken bedre at når han ringer så gråter jenta mi og roper mamma.

Samt at han sender mld med beskjeden om at hun ikke får sove fordi hun savner mamma.

Huff, hater å ikke våkne til skravlingen hennes på morgenen eller at hun ler og synger.

Huff ble deprimert nå og måtte bare få det ut selv om det sikkert er utrolig kjedelig lesing får de som er så uheldige å leser dette;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, men er dette alvorlig?

"å jeg sa de bare skulle reise..Sambo vet at jeg hater å være borte fra de og bekymrer meg masse..Så han sa nei men da blir du bare lei deg..Men jeg pakket nå en bag til de og ba de dra å kose seg.."

Og likevel klarer du å bli skuffet? Selv om han sier nei, men du ber dem reise og derfor drar de?

Herregud. Sorry.

Skrevet

Du pakker en bag, ber dem kose seg og blir skuffet? Du forstår deg virkelig ikke på mannens psyke. Han trenger klar tale. Dette hadde jeg som kvinne ikke luktet meg frem til engang.

Hvis du vil at han skal være hjemme så må du si det til ham. Du har rett og slett ikke rett til å bli skuffet over at han ikke kan lese tankene dine.

Skrevet

Enig med annie 20:20. Men er ikke tankelesere, de er ikke engang gode til å forstå når man sier ting rett ut.

Skrevet

det nytter ikke å spille martyr når du ikke takler konsekvensene.

Skrevet

Øh..

Menn er ikke tankelesere.

Det at du oppfører deg som den lille schizofrene i ringenes herre, kan ikke han noe for.

Skrevet

Enig med de over her. Med mindre din mann er klarsynt eller en tankeleser så tolker han det du sier og at du pakker baggen som et tegn på at alt er ok og de kan reise.

Du må si hva du vil. Ikke gjøre noe, tenke noe annet og så bli skuffa når folk ikke sjønner hva du mener!

Skrevet

Hvorfor dobbeltkommuniserer du på denne måten?

Skrevet

Du ba han reise.

Du pakket bagen.

Alikevel er du skuffet over at han dro istedetfor å bli hjemme med deg.

Hallo, vil du ikke han skal reise må du si det og ikke det stikk motsatte.

Og når jenta roper etter deg og ikke får sove uten deg er det uansett bra de reiste alene. God trening og sundt for dere begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...