Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Ser mange sliter med foreldre/svigerforeldre. Ville bare fortelle at noen også er fantastiske! Jeg er så heldig å ha en mamma som elsker å være med barnebarna sine! Ble mamma første gang tidlig, og som alenemor og student er man til tider prisgitt familie og venner. Mamma stilte opp - bestandig. Nå er jeg godt gift og venter nr tre. Fremdeles stiller hun opp så mye hun bare kan. Og det beste av alt er at hun har enormt stor glede av å være med barna. I tillegg passer hun på å sette på en klesvask eller to, brette litt tøy eller støvsuge. Hun vet vi er litt slitne, spesielt jeg som nå har ganske stor mage. Det er så godt å kunne be noen om hjelp som virkelig har lyst til å være her for meg:) Når min sønn på 2,5 år har bæsja skikkelig utbryter hun "Næmen, har du laget pakke til mormor"! Snakk om uselvisk... Tusen takk, kjære mamma! Den dagen hun trenger meg, er jeg her for henne. Sulle hun bli gammel og syk får vi bygge på huset, for den dama skal ikke på noe gamlehjem:)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Gåsehud, klump i halsen og tårer i øynene. "Hilse henne" og si hun er en fantastisk mamma, en slik mamma som alle skulle ha hatt. Velsigne henne.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 For en nydelig historie. Så utrolig godt å lese, og så herlig mamma du har. Ta godt vare på henne:-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Åååå... Nå fikk jeg tårer i øynene. Jeg hadde selv en slik fantastisk mor. Og jeg vet hun ville stillt opp som din om hun fortsatt var blant oss. Men hun gikk bort da jeg var 18. Skulle ønske jeg hadde noen når det er litt tungt, men men. Godt at du setter pris på det hun gjør. Da har hun nok dobbel glede i å gjøre det også! Klem til dere begge.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 For et herlig innlegg HI og for en super mor du har :-) Sånn er min snille mamma også!
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 godt å se =) kan også prise meg over fantastiske venner ,tanter/onkler og besteforeldre.. alle stiller opp.! !! vi er heldige!! =)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 Så heldig du ( og dere andre som er i samme situasjon er) Er misunlig som bare det her jeg sitter. Si det til de mødrene det gjelder at de er fantastiske og at dere verdsetter deres innsats... (Hilsen ei som mistet mammaen sin da hun var liten)
brooklyn Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Fantastisk! SÅnn er min mamma også! Hun jobber fullt, men kommer innom her etter arbeidstid, på veien hjem, bpde titt og ofte, kjøper med seg noen hjertefiskekaker til guttene, og påberoper seg gutte-abstinenser hvis hun ikke har sett dem på 4 dager. Inviterer storebror på liggebesøk, hyttetur og kino, men tar også del i det daglige. Vet jeg er utrolig heldig! Sier det samme som deg, tusen takk, mamma! Jeg er glad i deg!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2010 He he:) Min og får helt abstinens. Etter få dager må hun komme og "lukte" litt på guttene som hun sier. En god klem til dere som har mistet deres mammaer. Det er trist!
zadine Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Akkurat en slik mamma har jeg også, og jeg er så inderlig glad i henne:-) Hun kommer for å være sammen med barnebarna
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 Sånn er min mamma og:) Hun elsker barnebarna sine over alt på jord, og stiller opp når det måtte være!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Sånn e min mamma også, gjør alt for oss og hjelper alltid til. Hun står på for alle hun er glad i, og det er ikke nei i hennes munn. I tillegg har hun overlevd både hjerneblødning og hjerteinfarkt, så den dama er steintøff! Forøvrig er min svigermor også en fantastisk dame som jeg setter enormt stor pris på. Hun er som en mor nr 2.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #14 Skrevet 14. mars 2010 sånn er min mamma også! Jeg ville aldri klart noen ting uten henne!
Magehus Skrevet 14. mars 2010 #15 Skrevet 14. mars 2010 Både min mor og far er slik. Jeg hadde ikke klart meg uten de:) Herlig innlegg, sommerfuglen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå