Snupi27 Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 vi har sett litt på sommerferie til legoland til sommeren. men vi veit ikke helt hvor vi skal overnatte.. vi tenkte oss et hus/leilighet som ikke var så sinnsykt dyrt.. vi blir 4 voksne og 2 barn pluss en baby. skal være borte en ukes tid.. det jeg lurte på er om vi må være i Billund? det er jo det nærmeste legoland men finnes det andre steder man kan se som ikke er så sinnsykt langt unna med bil? er det noe nettsteder vi kan se på? har vært på visitdenmark.com og novasol.no men novasol syns jeg var vanskelig å finne frem på... finner ikke Billund der f.eks..
2 boys & now pink Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 ÅÅÅÅ, om dere skal til billund må dere sette av en ekstra dag eller to... RETT over gaten har de bygget et STOOOOOOOORT aktivitetsland med et enormt badeland med tror det var 15 vannsklier, masse vannlek, sandstrand osv... Jeg liker vanligvis ikke badeland, men vi var der fra åpning til stenging... Vi betalte dagsgjestetakst... tror det var 150 pr voksen og 100 pr barn eller no sånnt. De hadde og INNE i senteret bowling, kjøpesenter, minigolf, monkeytonkey land... OG MYYYYYYYYE mer... Gå inn på LALANDIA.DK og se. Der kan du og bestille overnatting, men tror det er litt dyrere enn om du får deg en dancamp catalog, http://www.camping.dk/ kan du og prøve... den virker grei!
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Hei. Vi skal og til Legoland i sommer:) Vi bestillte her: http://www.dtf-travel.no/default.aspx?SiteId=293&ProductId=76170&ProductIndex=2 fant ut at det var veldig billig:). Vi reiser 2 voksne og 2 barn, og jeg er da ca 30 uker på vei:D Send meg en pm hvis du vil:)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 vi skal til viljberg i sommer....er 2 voksne og et barn betaler litt over 2000 kr pr pers for ei uke med all inclusive=) det er også bestilt via DTF travel=) jeg er vel og sånn ca 30 uker på vei da=)
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Det er ca det samme som vi betaler:) Alt inklusivt:) når reiser dere da? vi reiser 21.juni:)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 hehe Crazy81 vi har booket oss inn fra 20. juni mener jeg*ler litt* så artig da=)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 måtte dobbelt sjekke og ja det stemmer=) er forresten nøyaktig 34 uker da....
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Stjerneoye: hehe så morro:) vi tar inn på snaptun færgegaard (?) man 21.juni. er 30 uker søndag 20:) Vært gøy å vist hvor langt det er mellom hotellene:) Vært morro å møttes:) Har med oss barna, jente på 8 og gutt som blir 4 vi da:)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 ja det må undersøkes=) hadde vært kjempe kjekt, jeg har med min som blir 5 i sept=) mener det var ca 1 time til billund fra oss....om jeg ikke tar helt feil, fant en oversikt for en stund siden, skal se om jeg finner den igjen=) men det må bli i morra, alt for tidlig opp på jobb i morra=( roper på deg i morra jeg;o)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 sendte deg en pm Crazy 81;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå