Gå til innhold

Hva syns du om navnet Mauritz?


Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg vokste opp sammen med het det, og syntes alltid det var spesielt.. Men det er jo litt kult? Eller blir det bare teit pga Hennes & Mauritz?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hennes kan du jo kalle søstera... :P Hadde vært kult nok, men det var jo det med hm da... Hva med Lauritz? . DET er kult det :)

Skrevet

Blir for dumt nå. Lene er for vanlig til å bli påvirket av Lene V, men Mauritz tror jeg bikker over kanten. Nesten som å kalle jenta si for Lindex..

Skrevet

Jeg liker Laurits godt.. Mauritz er litt uvant enda.., men funker sikkert:)

Skrevet

Må innrømme at jeg tenkte Hennes &... når jeg så overskriften:) Men barnets familie og venner vil jo høre navnet hans mest og helt sikkert ikke tenke på butikkjeden når de hører navnet.

Skrevet

Vel han jeg snakker om nærmer seg 30, og fikk navnet sitt før jeg visste om H&M..

 

Blir kanskje noe annet nå?

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...