Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 En jeg vokste opp sammen med het det, og syntes alltid det var spesielt.. Men det er jo litt kult? Eller blir det bare teit pga Hennes & Mauritz?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Hennes kan du jo kalle søstera... Hadde vært kult nok, men det var jo det med hm da... Hva med Lauritz? . DET er kult det
Mortilbarn Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Blir for dumt nå. Lene er for vanlig til å bli påvirket av Lene V, men Mauritz tror jeg bikker over kanten. Nesten som å kalle jenta si for Lindex..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Jeg liker Laurits godt.. Mauritz er litt uvant enda.., men funker sikkert:)
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Må innrømme at jeg tenkte Hennes &... når jeg så overskriften:) Men barnets familie og venner vil jo høre navnet hans mest og helt sikkert ikke tenke på butikkjeden når de hører navnet.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Vel han jeg snakker om nærmer seg 30, og fikk navnet sitt før jeg visste om H&M.. Blir kanskje noe annet nå? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå