Gå til innhold

Amme-BH greit å selge/gi bort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes undertøy er noe en ikke selger. Jeg har en venninne som har tatt over et par som jeg knapt fikk brukt.

Skrevet

Nei det er ikke spesielt hygienisk.

Hadde ikke gjort det.

Skrevet

Kunne kanskje gitt bort til søstra mi om hun hadde spurt, men selge syns jeg blir for sært ja... Ikke at de ser så bra ut heller lenger :D

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt brukt undertøy. Selv om det er vasket og rent så synes jeg det er litt ekkelt

Skrevet

Var det jeg tenkte litt jeg å, men synes det er så fælt å kaste fullt brukbart tøy. Men da går det i søpla

Skrevet

Prøv da vel! Er jo opp til kjøper det. Dessuten er jo bh'ene i butikken gjerne prøvd av noen andre også. Evt kan du gi de til Freyex, finn.no e.l. så kan noen med mindre god råd få glede av dem. Ikke kast noe som er fullt brukbart,

Skrevet

Ville aldri kjøpt brukt undertøy. Men amme-bher er da fult brukelig selv om en ikke ammer lenger så du trenger ikke akkurat kaste dem.

Skrevet

Helt greit å gi bort/få (dersom kan vaskes på 60)

Merkelig å selge/kjøpe brukt

Skrevet

Det er jo flere brukte amme-bh'r på finn.no. Jeg hadde ikke kjøpt brukt, men jeg har RÅD til nye. Ikke alle befinner seg på livets solside...Ikke la være fordi en gjen pripne DIB-damer (meg selv inkludert) ikke vil ha dem.

Skrevet

Usj.

Og det er vel ingen BH'er som kan vaskes på 60 grader? De fleste mine er håndvask iallefall..

Skrevet

Jeg er nådeløs og vasker alltid undertøy på 60 grader uansett. Mine amme-bh'er har stort sett overlevd dette

Skrevet

Nei det er ikke greit, det er uhygenisk. Tenk på melkelekkasje og alle bakteriene det medfører. Så flink trenger man ikke være til gjenvinning;)

Skrevet

Ville putta det i en sånn fretex-boks jeg..

Hvertfall ikke solgt det..

Skrevet

Jeg ble veldig glad når jeg fikk et par av venninna mi. Ville aldri i verden betalt for det, men det var kjekt å ha på sykehuset og den første tiden når man egentlig ikke vet hva slags str man trenger, ei heller om man trenger en i det hele tatt! da er det mye annet babystuff en kan bruke penger på. Og heller investere i noen som er skreddersydd for deg litt senere når man vet hva man trenger.

men som sagt ville jeg aldri betalt for det...

Skrevet

Du fleiper???

Man SELGER ikke en brukt BH til noen? Man kan til nød gi dem bort til venninna si.

Ekkelt!!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg ga bort en til venninda mi, hadde knaptnok brukt den selv da. Hun var kjempeglad, hun :) Ser ikke helt det ekle i det, men mulig jeg er sær :P Den var vaska!

Skrevet

Jeg er skikkelig sær - jeg hater pupper!

Skrevet

Det er bare å gi bort synes jeg!

Det er opp til mottaker å velge om hun bruker det.

Hadde ikke hatt noe imot å arve fra en god venninne. Vasker det jo! Dessuten så brukte ihvertfall jeg ammeinnlegg både av ull og papir - ikke så mye hudkontakt akkurat der foran- hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...