Gå til innhold

mammabukse til store lår og rumpe!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ble så oppgitt etter at jeg kom hjem fra byen i dag. Mammabuksene var liksom bare vie der magen skulle være.. Man legger jo gjerne på seg litt overalt gjør man ikke?? Eller er det bare meg =(?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lagt på meg litt overalt i alle fall. Har ett par av mine gamle bukser som jeg fortsatt kan bruke, men kjenner at de har blitt strammere over lår og rumpe og ikke bare ved magen. MÅ få tak i noen mammabukser straks så jeg får sikkert samme problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom på H&M og der var det bare EN gravid-bukse som passa.. og herregud, måtte faktis opp i str.. , en størrelse mer enn jeg vanligvis bruker. Ja jeg har en kropp som ikke er tynn og heller ikke feit og blubbete, men velholdt. Har rumpe og lår, og ble deppa når jeg prøvde bukse etter bukse og måtte oppover og oppover i størrelse.. buksene er beregnet til lange og tynne gravide, med slanke og fine lår og rumpe. Følte meg ikke akkurat så lykkelig og vakker der jeg stod i prøverommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det...jeg har også rumpe og lår og måtte kjøpe større str. Trodde jeg skulle dø, fikk enda mer dårlig selvtillit...så når jeg gikk gravid ifjor ble det mest tights og tunika pluss sommerkjoler...blir det samme i år også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så utrolig dårlig gjort! Man bør jo ikke få dårlig samvittighet eller selvtillit når man er gravid! Vi kan jo ikke akkurat begynne å slanke oss! Syns HM burde ha solgt større str til gravide kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...