Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Når hun hadde bursdag i fjor fikk hun en nydelig seng og nattbord, nå har hun tegnet med penn og satt på ex antall klistremerker på sengen og den ser ikke ut!! Hva gjør jeg for og få vekk evnt klistremerkene?? Pennestrekene er nok hakket verre og få vekk!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Prøv først å bare bløte dem opp for å få fjernet dem. Hvis ikke det fungerer så kjøper du sånt middel som fjerner plasterlim. Tror du kan kjøpe det på apoteket. Tror kanskje også du kan bruke neglelakkfjerner, men er usikker på om det da kan skade møblene....
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Klistremerker er vel ikke så galt? Hun må jo få lov å dekorere å gjøre den til "sitt" Men penn... ja, jeg hadde blitt sint også
Mortilbarn Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Du lar senga være slik den er. Ødelegger jenta di noe med vilje, må hun bare ta til takke med en ødelagt ting. Man streber ikke etter det perfekte på et barnerom uansett mener jeg, og noen ting må man bare forvente.
Gjest eelis+kian Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Jeg husker jeg også skrev med penn på et nattbord en gang jeg var liten. Mamma ble så sint! Hun gjorde ingen ting for å fjerne pennemerkene, og jeg skammer meg den dag i dag når jeg ser det nattbordet (ja, hun tok vare på det, og jeg tror det er nettopp fordi jeg skal se på det og skjemmes...). Jeg hadde neppe anstrengt meg for å fjerne "dekoren", hun kan se på det og angre, så lærer hun å tenke seg om neste gang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå