mammamia75 Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Tenket jeg kunne få noen andre synspunkt på et lite dillemma jeg har (mest med meg selv.) Min samboer, datter på snart to og jeg har pleid å låne leiligheten til mine foreldre i Spania noen uker om sommeren. Den har da ikke vært utleid (de vil gjerne leie den ut så mye som mulig for at den ikke skal koste dem så mye.) Nå er den leid ut men han som leier skal selv være bortreist da vi kunne tenke oss å være der, så da ordnet det seg... Tidligere har vi ikke betalt noe for å låne denne, men nå vil pappa at vi skal betale det han ville fått av leietaker. Dette er for så vidt greit nok for meg, men jeg gruer meg til å fortelle det til partneren min... Det har vært litt mye styr med familien min, og jeg er redd reaksjonen vil bli negativ og jeg vil få høre hvor gjærrig og egosentrisk min far er. Lurer på om jeg bare skal betale og ikke si noe, men det gir meg en dårlig følelse det og. Er så konfliktsky... Hva ville dere gjort?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Bedt samboeren skjerpe seg? Du bør i alle fall ikke betale uten å si noe, da legger du opp til bråk senere, for du kommer til å bli avslørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå