Gå til innhold

mange som ikke kjenner liv enda?


♥jente2010+♥jente2012

Anbefalte innlegg

jeg er i begynnelsen av uke 19, og kjenner enda ikke liv. jeg fikk beskjed på ul at jeg har en morkake som ligger forran, og at det da kan være en god stund til før jeg ville kjenne noe...men gleder meg sånn til å merke at hun sparker.. så jo på ul også at hun sparket skikkelig fra seg, men kjente det ikke da heller...

noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det helt likt som deg. Det er 3 dager til jeg er 19 uker på vei og har ikke kjent noe enda. Fikk også beskjed på ul at jeg har morkake som ligger foran. Vil så gjerne kjenne noe. Men da har vi i alle fall noe og glede oss til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjent liv siden uke 14 ca, og de siste ukene er det ordentlig masse masse spark!!!skiikkelig gøy. men har faktisk også placenta anterior, som ligger foran, så tror den mp sparle hardt siden jeg kjenner så masse liv. håper dere merker det snart:)!!godet på høre det ikke nbare er meg som har denne foranliggende morkaken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 2 gangs fødene, å jeg kjenner heller ingenting, har også morkake som ligger forann...

 

var på ul i dag,å såg jenta mi sparke meg, men kjedte ingenting.... sist gang kjendte jeg ingenting før i uke 22.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også morkake forran..men kjenner liv når hun sparker på sidene!! er 18+2 nå og med første kjenye jeg liv veldig tidlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingenting enda (ikke som jeg definitivt kan si er babyen) - har morkake foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også morkake foran, og kunne se veldig tydelig på UL hvordan jeg ikke kjente det når gutten sparket rett fram i den tykkeste delen av morkaken. Men straks han sparket nedover eller strakk seg opp kjente jeg det veldig tydelig. Dere kjenner det nok godt når småen blir lengre og sparker hardere i fra seg vil jeg tro :) Har en "glippe" nederst i livmoren der morkaken stopper, og her har jeg kjent bevegelser ganske lenge. Først i det siste kjenner jeg det på sidene og i overkant av livmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...