Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 For at foreldrene skal slippe å passe på ungene sine.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Jeg syns den er kjekk når jeg må på do. Da er mini trygg i det minste.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Kunne ikke vært foruten med tvillinger i hvert fall..er min erfaring. Etterhvert når de mister interessen for grinden, blir det lekeoppbevaring.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Har aldri skjønt den fanatiske motstanden enkelte viser mot lekegrind. Jeg syns det er trygt å ha ungen vel forvart mens jeg koker og braser på ovnen, baker og andre ting som kan være skummelt for små barn. Har ikke lyst å snuble over en krabbende baby mens jeg bærer en kjele med kokvarmt innhold .f.eks.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Hvor intelligent er du egentlig HI?? Hensikten med en lekegrind er å holde barnet trygt mens det leker. Godt å ha en trygg plass til barnet når det blir litt for ivrig med å utforske verden. Fint for de som har dyr, slik at barnet ikke må passes på hvert sekund. Flott for barnet når det lærer seg å reise seg opp og gå litt rundt, ingen fare å ramle på en myk madrass i lekegrinda ;-)
p-in-the-snow Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 setter hunden i den mens mini ligger på gulvet, ellers vil hun kun ligge rett ved siden av hodet hans og røyte... bur blir for liten.
Joikaboll@ Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Jeg syntes lekegrinda var veldig praktisk til oppbevaring av enorme mengder med leiker. Eneste ungen som har brukt leikegrind her er nr 4, for å skåne han for sin 11 mnd eldre bror, når jeg skulle på do/dusje osv....
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #9 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har aldri hatt lekegrind til mine barn, men jeg har ei venninne som har hund, og hun har satt barnet oppi der når hun har måtte gå fra barnet og hunden alene, enten for å gå på toalettet, i kjellern ol.
Trollemor75 Skrevet 13. mars 2010 #10 Skrevet 13. mars 2010 Bur er bra, og hos oss ville det vært utenkelig å ikke det! Når han var nyfødt sov han der på dagtid. Fra han bagynte å krabbe 7 mndr gammel ble det brukt for å gi en liten pause for mor, slik at hun kunne spise/tisse/lage mat/ta på seg klær før vi skulle ut på tur. Kunne til og med finne på å sette han i grinden foran tv-en mens jeg spiste frokost, er nemlig veldig lite funksjonell før dagens 1. kaffekopp. Nå som han er 1 år, brukes buret som korttidsparkering ved dotur, tur til vaskerommet, eller mens jeg kler på meg når vi skal ut elelr når vi kommer hjem. Vi har katt, det er også praktisk for å beskytte barn og pus mot hverandre.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #11 Skrevet 13. mars 2010 Plasser han i buret når jeg tar meg en røyk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå