Msk87 Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Lurer på når jeg kan ta meg en tur ut på byen igjen og hvor lenge jeg må vente etter siste drink før jeg kan amme igjen.. ? har ei datter på 5 uker nå
Gjest Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Om du pumper deg etter du har drukket så kan du amme etter det:) Ellers vet jeg ikke helt hvor lenge du må vente, men anbefaler deg å ikke gi datteren din det første av melken selv om du venter flere timer. Du kan eventuelt håndpumpe (om du ikke har pumpe) noe av melken i vasken eller dusjen etter at du har drukket.
Mammaen&Emil Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Jeg drakk for første gang då lille gull var 4 måneder, hadde veldig mye melk, ga han ikkje før 12 timer etter siste glass, men måtte pumpe meg underveis.. våknet dagen etterpå med spreng, men pumpa og kasta... Om de små får i seg litt alkhol så er det ingen krise sånn sett. De blir berre litt slappe og mindre sulten (har eg lest), dessuten får de jo berre i seg en prosentandel av det som er i blodet! Om det berre er et glass vin f.eks., så tror eg du bare må vente tre timer :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå