oleanna2005 Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Og jeg blir alene. Vi vet ikke ennå hvordan vi skal gjøre det med 6 åringen vår. Jeg går ikke med på at hun skal være ei uke hos hver. Hva har jeg rett på? Hva kan jeg gjøre?
Anne-B. Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Først og fremst må dere vel på megling, og der diskuterer man vel sånt. Du får sikkert vite hva som er vanlig og hvordan man vanligvis fordeler etter alder på barna om du ringer dit og avtaler time. Lykke til, håper dere finner ut av det.
oleanna2005 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2010 Hva er megling? Hvor foregår det? Er det noe alle må/bør på?
Anne-B. Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 "Mekling Ifølge barneloven må gifte foreldre med felles barn under 16 år møte til mekling for å få separasjons- eller skilsmissebevilling. Samboere med felles barn under 16 år har per i dag rett til å møte til mekling dersom de ønsker det, men fra 1. januar 2007 er de også pålagt å møte til mekling. Mekling foregår på familievernkontorer eller hos andre godkjente meklingsinstanser. " http://www.reform.no/index.cfmkat_id=17&subkat_id=97&subsubkat_id=50 Du må vel ha en meklingsattest i forbindelse med Nav og lignende, for eventuelle stønader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå