Gå til innhold

Jeg er fortsatt gravid :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testa meg på nytt nå, og CB viser fortsatt gravid. Skal være i min 6. uke nå. Begynte å blø for noen uker siden, sluttet å blø her om dagen. Var sikker på at alt hadde gått galt. Måtte teste meg idag, og er fortsatt gravid. Nå ser jeg lysere på alt. Ennå en stund til man kan være helt sikker på at alt er i orden, men inntil videre så ser det veldig lyst ut :o)

 

Åh for en lettelse :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror svangerskapstesten kan være positiv en stund etter at du har mistet også. Ikke for å ødelegge håpet ditt, men bare så du ikke blir altfor skuffet senere...

Skrevet

Ja jeg vet det. Men har fortsatt en del symptomer på at jeg er gravid, så til sammen støtter jeg meg på det :o) Hadde vært verre om ALLE symptomer også var bort. Kvalmen har også kommet snikende....

Skal komme meg på tidlig UL så jeg kan være 100% sikker på at den lille i magen virkelig har det bra :o)

Skrevet

ja, det er absolutt ikkje før å være gledesdreper, men den kan slå ut positivt fordiom. Men lykke te, håper den sitter der ennå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...