Gå til innhold

Angående samordna opptak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt tidlig opptak, men pga noe greier med vitnemålet mitt(som består av kunnskapsløftet og reform 94) så greide ikke skolen min å sette dette sammen til et vitnemål hvor alle karakterene kom med. Dvs det var bare karakterene fra almennfagene som kom med, ikke helse og sosial. Og jeg trenger alle karakterene med for å kunne ha et snitt det går ann å komme inn med. Dvs vitnemålet mitt er ikke verdt noe så lenge ikke alle karakterene kommer med.

Min eneste mulighet er da å ta matte på nytt i kunnskapsløftet for da kan de gjøre om vitnemålet mitt til kunnskapsløftet(ikke reform 94 som det de har prøvd nå) Denne eksamen må jeg da da 19 mai, dvs min mulighet for å komme inn på tidlig opptak opphører.

Men nå har jeg allerede mottat omslagsarket, men lurer på hva jeg skal sende med?? Det nye vitnemålet mitt blir ikke ferdig før i juni siden jeg må ta den eksamen først. Skal jeg skrive noe på omslagsarket mitt om dette, at jeg ikke lenger kan søke om tidlig opptak, eller blir jeg automatisk overført til vanlig opptak når jeg ikke sender med bekreftelse på hvorfor jeg trenger tidlig opptak.

Forstår ikke helt hvilke papirer jeg skal sende med nå. Og trenger jeg å sende det innen 22 mars som da er fristen siden jeg søkte tidlig opptak, noe som ikke lenger er aktuelt.

Skal jeg bare krysse av på ettersending av vitnemål f.eks og bare fylle ut det som skal fylles ut og ikke sende noen papirer i det hele tatt?

Huff er bare litt forvirret her siden det vitnemålet ikke gikk i orden alikevel

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...