KnertenBlirStorebror <3 Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Har fått beskjed om att jeg har mer fostervann enn det som er regnet som normal mengde. De finner ingen grunn til att det er for mye, altså babyen har det kjempe flott, og tar til seg den næringen den trenger og alt, sier de. Men blir fulgt opp på dette, så skal på ny UL om en uke, er da 36 uker på vei. Men i tillegg har vi fått beskjed om att babyen vår er bittelitt under gjennomsnittet i vekst, men ikke slik att de bekymrer seg. Men som mamma så er det ikke alltid like lett. Så det jeg lurer på er, om det er andre som har hatt samme erfaring her inne? Med for mye fostervann? De sa også på UL kontrollen att faren for å føde før termin er der, så er det noen som har vært borti dette i sine svangerskap? No håper jeg att babyen vår har vokst seg større til vi skal inn igjen om en uke, da er det 3 uker siden sist UL kontroll. De vokser jo litt i rykk og napp, så håper att h*n har tatt igjen litt på veksten.
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Hei :-) Har hatt mye fostervann med de to siste mine,men fikk samme beskjed som deg at det bare var bra.Forrige jente ble født en uke før termin.Jenta jeg nå bærer lå 100g over gjennomsnittet,men husk at alle ul beregninger er bare ca...både + og - Tror du kan ta det helt med ro:-)))
KnertenBlirStorebror <3 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2010 Tusen takk for svar:) Fikk ikke vite hvor mange gram h*n lå under, men de sa att de ikke bekymret seg. Regner med att de hadde nok sagt noe visst det var noe. Er bare tusen tanker som flyr gjennom hodet, så er lett å bekymre seg for mye plutselig, og er jo ikke sunt det heller. Skal prøve å slå meg til ro, og håper at det går fint neste uke på neste kontroll:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå