Gå til innhold

Stellekommode vs Stellebord+balje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenker litt på hva som er lurest å kjøpe... De virker veldig smarte disse stellekommodene med integrert badekar, noen som har erfaringer/anbefalinger? Eller er det lurere å bare kjøpe et enkelt stellebord å bare ha en balje som man kan sette i dusjen/badekaret??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har et stellebord me badekarr å det blei vel brukt en gang på 3 år ..

så nu e det ut å holde på å letie etter komode me skuffe æ kan ha klær å sånn i stedenfor det teite badekarre som uansett bare e i veien !

Mathias dursja som regel lammi en av oss når han va liten å da han blei større , kunne sitte å sånn så hadde æ badekarre i dursjen for det va ikke lite vann som hava utafor badekarre!!! :-)

Skrevet

Æææ?

Vi har kjøpt stellekommode, men siden bebisen ikke er født ennå, vet vi ikke hvor praktisk den er. Vi har stort hjørnebadekar, men tenker det blir lettere å bade junior i høyden, så det er greit med kommode med badekar øverst. Det kan vi fjerne når vi ikke har bruk for det lenger, og da får vi en ekstra skuff i kommoden.

Skrevet

Tror det er totalt upraktisk med slik stellekommod med balje. Har ikke hatt det selv men har flere venninner som har hatt - balja er veldig liten og babyen vokser fort ut av den.. I tillegg blir det en del søl med vann som enkelte kommoder ikke tåler så godt - det kan bli skjolder og hevelser i overflaten..

Vi hadde badebalje på stativ som egentlig ikke ble brukt så mye den heller annet enn helt i begynnelsen.. Det ble heller til at vi dusjet eller brukte en vanlig balje på gulvet.. Ikea har en genial en til under 100 lappen om du bor i nærheten av de...

Skrevet

Jeg har to bad.

På badet i hovedetasjen skal jeg ha stelle kommode med badekar. Dette har jeg fra forrige. Var veldig fornøyd med det;-)

Jeg har ikke helse/kropp til å sitte på gulvet. Noe jeg gjorde om natta sist. Derfor skal jeg kjøpe meg et enkelt stellebord uten badekar for å ha på badet oppe!!

Har også en super badebalje som er formet til babyer som jeg kommer til å bruke oppe i dusjen etter hvert så babyen blir for stor til karet nede!!

Skrevet

Vi har hadde stellekommode med badekar i til første mann og syns det var veldig ålreit.. Når babyen ble for stor tok vi bare ut badekaret og fikk en ekstra skuff i stedet.. Eneste som er lurt er hvis det blir vannsøl på selve kommoden, og tørke det opp med en gang så det ikke blir skjolder osv..

Lykke til med valget :)

Skrevet

Til jenta vår brukte vi en stor og god badebalje, som vi i starten hadde oppi et sammenleggbart stativ (slik at balja kom i riktig høyde)- veldig kjekt for vonde rygger og plassbesparende siden stativet kunne klappes sammen etter bruk. Etterhvert som hun ble større og plaska mer (5-6 mnd), satt vi balja oppi badekaret istedet, rett og slett for å slippe bløtlegging og oversvømmelse av badet hver gang:p

Stellekommode med badekar har jeg hørt av mange at er veldig upraktisk; både med tanke på vannsøl på selve kommoden og det at selve balja er veldig liten og dermed bare kan brukes i en kort periode.

Skrevet

vi hadde stellekomode med badekar til vesla å jeg syntes det var kjempe praktisk, hvetrfall for min rygg, deilig å bade henne i ståhøyde. badekaret vi hadde var no stort nok hun brukte det veldig lenge. vi skal bruke dne til nr 2 også..

Skrevet

hehe, kanskje du hadde en jente som var litt mindre plaske- og spruteglad enn min da? ;)

Skrevet

Hehe, Neida hun plasket masse, hadde litt mindre vann oppi for å slippe så masse søl, så hadde jeg ett håndkle på gulvet, så da gikk det no greit. måtte nok tørke litt rundt badekaret og nede på gulvet etterpå men son er det no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...