Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen av Dere damer forklare meg litt om denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved en kjemisk graviditet streifer egget innom livmorsslimhinna og har kontakt lenge nok til at kroppen begynner å produsere HCG, men egget fester seg ikke - så man er egentlig ikke gravid. Hvis man da tester tidlig kan man få positiv test en dag og negativ noen dager senere (fordi kroppen produserte HCG bare en kort stund),

Skrevet

tusen takk for at DU TOK deg tid til å svare meg! det er så mye usikkerhet rundt de ivf forsøkene så man kan bli helt surrete a det. er selv på 12 rugedag og har helst lyst å bli ferdig med ventingen i dag,vurderte å avslutte medisineringen par ganger, men får vel prøve 2 dager til.........

Skrevet

Du er hjertelig velkommen :-)

Jeg så i en annen tråd at du har testet positivt - gratulerer!! Nå er du kommet såpass langt etter uttak/innsetting at du nok kan stole på resultatet. Dessuten er menssmerter absolutt ikke et negativt tegn. Det ene er som de andre sier at det er vanlig å kjenne murringer når livmor etc tilpasser seg - men det er også vanlig å ha menssmerter i den perioden man vanligvis ville ha hatt mensen, det har jeg hatt to ganger. Så lenge mensen ikke faktisk kommer - og du har positive tester, då er det bare fryd og gammen!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...