Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Altså har man pulveret på tannbørsten? Eller gnir man det inn på en annen måte? Lar man det virke en stund?
tante grusom master of law Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Eh? Hva slags blekemiddel er det snakk om her?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Dette gjør jeg. Tar litt pulver på tannbørsten, ikke mye. Ca 1/2 ts. Jeg lar det ikke virke. Bare pusser vanlig Tennene føles mye renere ut og det virker Jeg gjør det annenhver dag og pusser tennene med tannkrem etterpå.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Bare et lite psssssst, bakepulver ødelegger emaljen... Funker ja, men prisen kan bli veldig høy... Bakepulver funker også ypperlig på fastbrente flekker.. Litt bakepulver og litt vann, to skrubb og borte er det...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 De som har helt hvite tenner, hvordan gjør de det? Har brukt blekeskinne fra tannlegen, men det ga lite synlig resultat. Så bilde av kjæresten til Petter Nordthug, hun hadde kritthvite tenner. Jeg vil også ha!
tante grusom master of law Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har brukt crest whitenig strips. Fungerte som bare pokker! Tror de kan bestilles på ebay. Koster ca 200-300kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå