odin123 Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 når bjynnte dere med det, og handlet inn diverse ting til den nye?
mai<3mamma<3 Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Jeg er 33,5 uke på vei og holder på ,ed malingen. Begynner allerede nå pga at jeg vil være sikker på at all malingslukt er ute av huset til babyen kommer, men rommet blir nok ikke brukt før han er noen uker gammel regner jeg med.
Nikki 75 Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Rommet er heldigvis relativt nyoppusset, så vi måtte bare få på plass litt møbler og slikt. Det gjorde vi for en uke eller to siden, men i dag tvang jeg mannen min til å ommøblere alt for jeg var ikke fornøyd. Men ble ikke fornøyd med den nye plasseringen heller, så jeg må muligens få ham til å sette alt tilbake slik det var ) Er 39+3 i dag. Kjøpte inn de første tingene i uke 33 eller 34, har ikke turd før....
Gjest jentebabymars *fødeklar* Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Vi malte rommet i november, alt av møbler er på plass, hyller, lamper, gardiner osv... men veggene er fortsatt tomme. Får aldri bestemt meg for hva vi skal ha på veggene,hehe! Men synes ikke det er noe stress før hun blir født med det iallfall. Hun skal ligge inne på vårt rom til å begynne med alikevel. 2 uker til termin nå =)
Nickey Mouse Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Uke 34 i dag. Babyrommet er ikke fikset enda. Skal males, men naboen som er maler har tilbudt seg å gjøre det for oss. Det meste vi trenger har vi/kjøpt nytt. Men klær har jeg ikke oversikt over hva vi trenger enda. Litt usikker på om jeg føler vi er i rute eller ikke?.. He he!
Helverine Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Uke 35 i dag, og nå er rommet ferdig oppusset. Skal henge opp gardiner osv til uka. Litt glissent møblert med seng og kommode men.... bruker det ikke de første ukene uansett.
Gravid første gang Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Uke 36 nå, rommet er ferdig malt, men legging av gulv og tak gjenstår. Det kommer på plass neste helg og så er det bare å møblere etterpå. Jippi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå