cherry coke Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Er ikke vant til det her jeg,.. Nye kjæresten reiste på forretningsreise på onsdag og kommer tilbake neste onsdag... Veldig uvant å savne noen og veldig uvant å synes at en uke er en evighet!!! Tiden går jo såååå seint .. Men litt godt å savne noen også da :-)
tante grusom master of law Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Tenk så bra det blir når dere ser hverandre igjen:) Man har bare godt av å savne hverandre litt.
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Grattis med kjæreste! ;-)) Kjenner til det savnet ja, ikke no' særlig:-/ Men blir desto koseligere når han kommer hjem, promise!
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Ja, mannen min er borte 4 uker av gangen på jobb, så vet godt hvordan det er å savne noen ja:/ Men det er utrolig godt når han kommer hjem! Føler det styrker forholdet, tror man har godt av å savne hverandre litt jeg:)
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Gratulere med kjæreste:) Min mann er borte 2 uker om gangen og tror det er bra for forholdet vårt at vi kjenner på det hvordan det er å savne hverandre.Hver gang han kommer hjem er vi som nyforelska igjen....en deilig følelse!
cherry coke Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2010 Han reiser ganske mye og første gangen han reiste etter vi var blitt sammen var så merkelig. Da han kom hjem var det akkurat som om vi måtte bli kjent på ny :-) Å, så jeg savner han!! Hadde aldri trodd jeg kom til å bli en slik..hehe;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå