Gjest Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 I perioder er jeg kjempe svimmel og føler i de periodene et slags press i hodet. Får oftere hodepine i de periodene også Har vært hos legen flere ganger,men hun finner ikke ut av hva det kan være. Har tatt bilder av hodet og det så helt fint ut,og tatt masse prøver som også ser helt fine ut. Noen som har hatt det på denne måten og funnet ut hva det er?? Føler meg som den verste hypokonderen jo
Koseklompen Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Let opp krystall-syke og se om det passer til det som plager deg. Ellers så kan det evt være stress som gjør dette. Jeg blir helt karusell når jeg stresser eller er urolig..
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Takk for svar Keppussch Skal lese om krystall-syke. Er ikke moro å være hos legen gang på gang og hun sitter helt oppgitt og ikke skjønner hva det kan være,får beskjed om å komme tilbake 3mnd senere Har selv tenkt om det kan være stress relatert,men tror ikke det kan settes i sammenheng.
neste*gang Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 velkommen i gjengen har gått og sveia i mnd.vis og legen har gitt meg opp.. hun sier det feiler deg INGENTING.. du må bare ta det med ro.. litt og slappe av... det er stress.. nå i det siste har jeg diagnosert meg selv. Litt mangel på jern som gir trøtt og slapp og svimmel uten energi og prøver å spise mat med c-vitaminer (appelsiner, paprika osv... og det hjelper meg iallefall) (og kutta ut søtstoff, brus og kaker og sjokolade osv.. som ga meg ekstra energi og så ble jeg enda mer dårlig når energien gikk utigjen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå