:) ! Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Jeh handlet mine to første babyklær i dag:) En "bjørnedress" med ører på hetta.. utrolig nusselig, og en lyse på rutete snekkerbukse (venter gutt) Mulig det er litt tidlig, siden jeg ikke er lenger enn 19+2 i dag... Men jeg måtte bare, klarte ikke å holde meg! Finnes jo så utrolig mye fint å kjøpe! Flere enn meg som har startet tidlig ??
Cordelie Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Jeg tror det er helt vanlig å begynne tidlig, ikke at jeg har erfaring selv enda. Tror ikke jeg klarer å holde meg når det blir min tur. Hørtes fint ut det du har kjøpt, hvor handlet du?
:) ! Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2010 Jeg er i Riga, jobbtur. Så har handlet der i dag:)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Selvfølgelig kan du begynne å handle litt når du er 19+2, det er jo like greit å dele opp kostnadene over flere lønninger. Og det er jo ikke garantert at du er i form til å ut å shoppe masse på slutten heller. Og f.eks. enkelte type barnevogner kan ha over 3 mnd bestillingstid, så det lønner det seg å være tidlig ute med. Bare å shoppe og kose seg:)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har handlet mase allerede, er i uke 23 nå. Syns absolutt ikke det er tidlig for deg å begynne nå, er ganske mye utgifter så greit å begynne med noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå