Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 jeg har satt inn alle kluter for å få bort mine utrolig psykisk belastende 6 kg for mye - og denne uken har jeg syklet minimum 3 timer pr dag - og jada! Resultatet til nå er ned 2 kg!! Så deilig å se at det skjer noe )))
p-in-the-snow Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 skulle hatt en så "liker" knapp her som på FB. du må være virkelig motivert for å kunne sykle 3 timer hver dag
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 rettelse, minimum 2 timer pr dag igår ble det 3...hehe HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Du er kjempeflink, men det er trist at 6 små ekstra kilo kan være psykisk belastende. Jeg håper du ikke blir for opphengt i dette, men ønsker deg lykke til med en sunn tilværelse:-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 ja, jeg fikk liksom helt nok her. Blir så gretten og sur av å være sånn lubbis, så nå fikk jeg lånt ergometersykkelen til bestemor og da var det bare å sette i gang! Jeg sykler på ren og skjær viljestyrke! Det er utrolig kjedelig, men motiverend å se når det går nedover Takk jenter! Føler at jeg kan se frem til en lettere kledd vår og sommer!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 Takk jeg har veldig lett for å legge på meg, har lavt stoffskifte. Har aldri vært i nærheten av noen spiseforstyrrelse, men ja - det er litt leit at jeg føler meg så utrolig blæh når 6 kg egentlig ikke er så utrolig mye.. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Jeg skal kvitte med med 30 kilo i løpet av en udefinert tidsramme. Har kjøpt Zumba og danser hjemmer på stuegulvet annenhver dag. Skal ikke veie meg før om en måned. Tar imot all moralsk støtte med åpne armer:-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #9 Skrevet 13. mars 2010 så bra! Zumba ser kjempemoro ut!!! Gjør du samtidig noe med kostholdet ditt? Jeg har kuttet alt av søtsaker, og spiser mindre porsjoner til frokost, lunsj og middag enn hva jeg pleide. Stå på!! HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #10 Skrevet 13. mars 2010 Ja, jeg prøver å drikker mer vann istedenfor brus, spiser frokost og mindre snop... :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå