M-Linn Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 noen som har blitt satt igang før termin, å som hadde ca 2 cm åpning når dere ble satt igang. lurer på hvor lang tid det tok før barnet var ute? å hvor stor åpning må du ha før de kan ta vannet? noen som vet? takker for svar
Pirkeanonym Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Jeg ble satt igang 2 uker før termin, og hadde 3 cm åpning. Jeg var kjempemoden, de tok vannet da vi kom inn kl 8, og hun var ute kl 18. Så 10 timer. Hvis du er moden så tar de vannet på deg og setter deg på drypp. Er du ikke moden så setter de modningspille først.
Gjøkeredet③ Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 De tok vannet mitt på 1 cm. Var liksom ikke så mye igjen å gjøre etter å ha prøvd alt annet. Men det tok fremdeles 14 timer før han var ute med KS. Han kom skeivt ned i bekkenet og satt seg fast stakkars:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå