mamma til en jente 07 Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Kjenner eg er litt redd i grunn. men har jo ei jente fra før so veit jo ka eg går til. sikkert derfor eg kjenner meg litt engstelig. veit jo ka smerter eg får om noen timer. men kossn takler storesøster dette då???
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 lucky you!!!! Masse lykke til!!!
M-Linn Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 hvis hun fortsatt er med deg/dere når du har vondt, ville jeg nok prøvd å forklare henne at du kommer til å få vondt, for nå skal babyen komme ut. å at det er helt normalt. forsikre henne om at det er naturlig å sånn skal det være... masse lykketil
Nr 2 i magen:) Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Skulle gjerne vært i dine sko:) Masse masse lykke til. Med smerten så kommer jo det mest fantastiske som er:)
mamma til en jente 07 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2010 Take so masse. er 10 dager før termin og =) går nok grett. har kjent små murring og hatt kontakt med kk. de s eg måtte nesten se det ann litt selv, men kunne komme opp når vi ville. =) så slipper nok vente til i morgen tidlig kl 8 som vi fikk beskjed om først .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå