Gå til innhold

Stilling som barnefar ledig - alt av interesse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre når bf aldri svarer når jeg ringer til ham, og heller ikke svarer på sms? Flere ganger har ikke har svart meg nå, og magefølelsen min sies han trekker seg bare mer og mer bort fra mini. Nå er det gått tre dager siden jeg sendte sms om sommerferien, og lurte på når han hadde feier (med tanke på samvær i sommer), fikk svar tilbake der han skrev at han hadde ferie i uke X X og X, og jeg svarte tilbake om han ville ha mini uke X og X.

Sitter fortsatt spent å venter på svar fra ham, så jeg også kan planlegge sommeren!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin overskrift:) Er det ikke ille, hva man må nesten ty til ang bf.

Skrevet

Utfra det jeg leser her inne, så er ikke alle barnefedrene rundt om i landet av like stor interesse, tror jeg;)

Min barnefar er opptatt og dermed ikke av interesse for deg:) og han er en god fa, hehe...

Men lykke til i leitinga!

Skrevet

om han bor i nærheten synes jeg su skal dra til han, eller på jobben hans. Evt innkalle til mekling.

Skrevet

Han bor et par timer bort fra oss.

Det som er så utrolig ironisk med det hele, er at bf sa under svangerskapet at HAN SKULLE ha delt omsorg eller hele omsorgen selv. (Vi var aldri sammen). Jeg var serriøst pissredd av alle truslene og av alt han sa med at han skulle ha delt omsorg eller omsorgen selv. Vet ikke hvor mange timer jeg snakket med FVK og satt på internett for å søke opp ang dette - men det var i alle fall mange!!

HI

Skrevet

Høres ut som bf her i hus, men jeg har aldri sett snurten til eller fra han. Det var TOMME trusler langveis fra. Men, ikke har jeg vært i kontakt med noe fvk eller noen som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...