Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke hoppe over nedtellingen i dag heller! :D

Jeg har 13 dager igjen til termin. En evighet med andre ord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Én uke her... Men tror det blir lenger å vente. Kjedelig!

Skrevet

13 dager her, teller ned for det det er verdt! Er jo innenfor +/- 14 dager nå, da - så lov å håpe bittelitt...?

Skrevet

11 dager over termin og alt tyder på at det blir fler....

Skrevet

7 dager siden termin......

Skrevet

7 dager til termin...ingen tegn til at det nærmer seg....

Skrevet

er alle nesten klare????

da topper jeg dere med hele 58 dager igjen :)

Skrevet

har 13 dager igjen jeg og. Syns ikke det er lenge siden jeg så en slik nedtellingsliste og sukket over mine 70 dager igjen ;)

Skrevet

Jeg har 44 dager igjen:)

Skrevet

Ei uke til termin...

Skrevet

28 dager igjen. men blir mest sannsynelig satt igang til uka.

Skrevet

39 dager igjen! :-)

Skrevet

29 dager igjen! En uke til permisjon fra studiene starter. Herlig! Men synes ikke det er lenge siden det var 100 dager igjen. Tiden går fryktelig fort!

Lykketil alle dere som er på overtid, krysser fingrene for at det skjer noe snart :)

Skrevet

10 dager og vannet er gått i dag =)

Skrevet

4 dager igjen her! Og etter vasking av bad og en runde sengekos i går kveld, har jeg hatt regelmessige tak i hele natt og hele dag, så hvem vet hva som skjer videre nå!!! Utrolig så spennende dette her er:)

Skrevet

-9 dager på overtid ;( nå begynner jeg å misste motet;(

Skrevet

6 dager, men storebror er fremdeles ikke frisk, så håper at det drøyer litt til (dessuten synes jeg ikke jeg har fått noe ut av permisjonen min enda, så blir ikke lei meg om det drøyer litt selvom det er litt tung innimellom med peanøttblære og våkenetter). Før påske har jeg nok uansett babyen her (det føles helt uvirkelig!!) Pappa'n og jeg snakket for en stund siden om at 15 hadde passet bra, så vi får se om babyen har hørt etter (men det er vel tvilsomt at han har lært kalenderen enda *ler*)

Skrevet

65 laange dager igjen.

Skrevet

I uke 34 i dag og 44 dager igjen!

Skrevet

68 laaaaaaaaaaaaange dager igjen, men fortsatt dårlig tid med tanke på at jeg mangler alt for mye til lille prinsessa!

Skrevet

15 dager igjen... :)

Skrevet

3 dager igjen, ikke lenge...:))

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

19 dager igjen... Gleder meg sånn og håper jeg slipper å gå like lenge over som sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...