Gå til innhold

nyser hele tiden!


MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Anbefalte innlegg

hele svangerskapet har jeg vært "plaget" av nysing :) merkelig! jeg nyser sikkert 20 ganger om dagen, og jeg er ikke forkjølet eller noe :) flere som har det sånn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha - ja! Det er helt vilt. Sliter med tett nese om natta, eller dvs tette bihuler. Har kjøpt saltvannsnesespray som hjelper, men ikke mot nysingen. Synes det er veldig mystisk og helt sprøtt, men synes det er litt digg å nyse så det gjør meg ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så merkelig! Jeg nyser også opptil flere ganger om dagen, men har tenkt at jeg reagerer på katten. Jeg har tidligere aldri reagert på hverken støv eller katte/dyrehår, men tenkte at dette være en svangerskapsgreie. Men da trenger det altså nødvendigvis ikke være i forhold til katten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nyser også mye hver dag, og blir stadig tet om natten, og dette førte til å med til bihulebetennelse. men sånn har jeg hatt det i mine to forrige svangerskap også, og legen har sagt at slimhinnene blir påvirket av hormonene. Dette kan føre til lettere betennelser i ører og hals og bihuler, tett nese/bihuler, og neseblod. Så det hele har en medisinsk forklaring:) Jeg fikk tips om Floradix, en vitamindrikk som styrker slimhinner etc, det har funket litt for meg. :)

PROSIT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også nyser hele tiden. Det har begynt å avta litt nå da, men i starten av svangerskapet holdt jeg på å bli gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...