Gå til innhold

OK å gi sminke i bursdagsgave til 16-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner henne ikke så godt, så vet jo ikke om hun har begynt å sminke seg enda.. Men er det ikke sånn nå at de fleste 16-åringer sminker seg, eller hvordan er det m den saken? (litt grønn på akkurat det der føler jeg..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, vil tro hun bruker noe.. hva med en god (herlighet hva heter det..) .. sånn lypsylgreie, feks blandk neglelakk og en god mascara? Da er du på en måte litt sikra.. eller?

Skrevet

Ja, kanskje det? Blir liksom så dumt å kjøpe det hvis hun ikke har begynt m sminke enda, det er det jeg er litt redd for...men samtidig er jeg helt blank på hva annet hun kunne ønske seg, og gavekort på CD osv er jo så kjeeedelig..

Skrevet

De fleste bruke jo sminke, iallefall til fest ;) Og lipgloss og mascara e vell rimelig safe? :)

Skrevet

Hva med noe fra Body Shop? Eller gavekort på H&M?

Skrevet

Tror vel de fleste 16 åringer i dag sminker seg?

Men jeg husker for min del de gangene jeg fikk sminke til bursdag osv, var helt unødvendig. Man har jo sine favoritter. Det jeg fikk endte alltid opp som sånn reserve jeg kunne låne bort osv.

Hva med et sentergavekort, eller noe helt annet?

Da får de kjøpt seg det de liker om det skulle vær klær, sminke, undertøy, filmer, cd, eller annet :)

Skrevet

16 åringer idag har nok sminket seg noen år.....kjøp en billig lipgloss og et gavekort så hun får handlet det hun vil:)

Skrevet

Tror de fleste 16 årninger bruker sminke;-) Jeg hadde vartfall brukt det noen år når jeg var på den alderen!

Jeg hadde nok kjøpt en lipgloss,mascara og en blank negelakk

eller så kan du jo kjøpe et gavkort på en butikk med både sminke og klær.. som f.eks cubus eller H&M.

Skrevet

Lat som jeg er, så har jeg aldri begynt med sminke (til hverdags), og selv om det begynner å bli noen år siden jeg var 16, så tror jeg fremdeles det finnes noen 16åringer som ikke sminker seg.

Jeg tror nok hun allikevel ville blitt glad for litt sminke, men det er nok sikrere å kjøpe noen "kroppsprodukter", evt gavekort. Hvis hun sminker seg hver dag, kan det være hun har yndlingsmaskara osv.

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥
Skrevet

Ihvertfall så elsker de fleste ungdommer å få gavekort! Det beste da er jo gavekort på kjøpesenter,da kan de kjøpe hva de vil på akurat den butikken de vil på hele kjøpesenteret!

Skrevet

mascara, lipgloss, blank neglelakk, bodylotion osv er helt safe å kjøpe til en 16-åring!

Ville styrt unna øyenskygge, pudder, foundation osv dersom du ikke hvet hva hun bruker.

Skrevet

Kjøpte litt sminke (nøytral beige øyenskygge+ sminkefjernings/ moisture sett), og det ble stor suksess (ihvertfall tilsynelatende hehe) Og JA, hun brukte sminke, an mass, moren klaget over sminkerot over hele badet:p

Skrevet

Sminke er helt greit, men da må du vite hva hun bruker/ønsker seg. Ingenting er så teit som å få en øyenskygge i helt feil farge og merke!

Sjekk med mora...

Skrevet

Tror de fleste ungdommer bruker sminke i dag.. Kjøp heller et gavekort, så kan hun kjøpe sitt favoritt merke. Tror fleste jenter har sitt merke dem bruker..og farve. Har selv ei jente som blir 16 i år, og hun mener det er bare det og det merke som er brukbart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...