littlemoi Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har to jenter på 6 og 8 år og er nå gravid igjen uke 5+4 (veldig etterlengtet )... Men begge de forrige svangerskapene gikk uten symptomer, bortsett fra litt helsbrann på slutten og litt bekkenplager, men ikke noe annet! Men denne gangen tror jeg at jeg har fått alt som går ann å få av symptomer fra kvalme (både morgen og kveld), ømme pupper, mensliknende smerter, må tisse ofte, sulten døgnet rundt, humørsvingninger og er trøtt stort sett hele dagen!! Kan jeg være så heldig at det er gutt denne gangen...... spiller egentlig ikke noen rolle, men det hadde vært hyggelig med en liten pjokk i husset men begge kjønn er velkomne hos oss
annie_79 Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Sånn var det med de to første svangerskapene mine også. Full av energi. Litt trøtt helt i begynnelsen og halsbrann var det eneste. Men jeg har både gutt og jente. Nå med nr tre så har jeg det akkurat som deg. 2 mnd med kvalme, liten matlyst, sykemelding, hormoner!!, og alt som ellers kan tenkes å få. Vi venter jente nå. (jordmor var nesten 100 % sikker) Så om det er min alder som gjør det (har rundet de magiske tretti), eller noe annet vet jeg ikke. Blir spennende på UL da om dere skal vite kjønnet
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Mitt første svangerskap var TOTALT annerledes enn dette.. Fikk gutt den gang, og det blir en gutt denne gangen også.. Så ikke sikkert at det blir det andre kjønn selvom svangerskapene er ulike =)
littlemoi Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2010 Det blir spennende uansett Håper vi får vite kjønnet når vi skal på UL etterhvert... krysser fingre og tær for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå