LivK har født Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har 13 dager til termin, og syns det er fryktelig vanskelig å f.eks rygge (utløser kynnere), samtidig som jeg syns det er litt skummelt å sitte med magen oppi rattet i tilfelle det skulle skje noe... Prøvde noen uker å rett og slett ikke kjøre, bare bli kjørt av mannen min overalt, men til slutt orket jeg ikke å føle meg så isolert lenger! Samtidig hadde jeg jo aldri tilgitt meg selv om noe skulle skjedd... Hva gjør dere andre nå mot slutten? Glad for at snøen endelig ser ut til å regne bort, i hvert fall, så føret blir lettere å ferdes på!
vero:o) Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 hm... har aldri tenkt på at jeg ikke skal kjøre bil egentlig...... men merker at jeg skipper belte mere nå,liker liksom ikke ta det på lenger.....
ღMadame_mim ღ Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Her har nærmeste familie satt ned foten for bilkjøring :-P Er nå 11 dager på overtid og de er livredde for at fødslen skal starte når jeg er ute å kjører bil alene!! Haha, akurat som om det kommer til å skje når jeg har prøvd alle triksa i boka uten at noe har skjedd :-)
Nikki 75 Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 1 uke til termin, og har ikke hatt noen problemer med å kjøre bil i det hele tatt... Har faktisk ikke måtte stille inn på sete eller ratt i det hele tatt, det sier kanskje noe om hvordan jeg sitter til vanlig... Jeg har heldigvis ryggesensor, så jeg slipper å snu meg så voldsomt når jeg skal rygge.
Gjøkeredet③ Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Jeg kjører bil hver dag jeg. Syntes ikke det er noe anderledes enn før i det hele tatt:o) Har fremdeles 5 uker til termin, men gjorde det samme forrige svangerskap. Kjørte meg selv til overtidskontroll 14 dager over termin. Hehe! Er ganske avhengig av bilen gitt..)
~knøttpåvei~ Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har 3 dager til termin og kjører fortsatt bil daglig... Men jeg bruker nok speilene mer når jeg rygger + ryggesensor, så snur meg jo ikke så ofte. Det verste er nok å sette seg inn og komme seg ut av bilen
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Har 26 dager igjen så er enda i jobb. Jeg kjører til jobb/barnehage og butikk. siste uka har det kommet voldsomme mengder snø og barnet har satt seg i seteleie. Dermed er det utrolig vondt å måke, bære ettåringen og snu seg i bilen. Men sålenge alternativet er å gå 4 mil så foretrekker jeg bilkjøring gitt. Sånn er det å bo landlig. Jeg har ikke mulighet til å isolere meg hjemme i tilfelle noe kan hende på vinterveien.
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 13. mars 2010 #9 Skrevet 13. mars 2010 En uke til termin og kjører fremdeles bil. Men jeg merker stor forskjell på bilene, foretrekker den som er litt høy å sitte i og har ryggesensor! Kjører den andre også, men kaver litt for å komme meg inn og ut av bilen. Har ikke justert ratt og sete heller, synes ikke det er noe problem, men må av og til ta seter bakover når jeg skal ut av bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå