Emma&Adrian Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Oh lord,satt å prata med en mann i går. Tro meg,han hadde jo sånn 10 forskjellige yrker! Og ikke minst,han hadde bondegård (5 min etterpå så hadde han hus midt i byen) Idag skulle han visst reise offshore...men han jobber visst på elkjøp! Herregud,er det mulig?? Hvorfor lyve så mye? Skal love dere at det var MYE løgn ute å gikk! Ble nesten redd jeg! For plutselig så fant han ut at han ville bli med meg hjem...men hu mor ville ikke det Så jeg kasta han ut av festen haha
Emma&Adrian Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2010 Noe var det! Makan til merkelig fyr! Skal du lyve for å imponere,så må du iallefall holde på EN historie! Ble helt stressa av hele duden. Usj nei han var veldig ekkel...sånn i oppførselen. Ble kjempesinna for at jeg ikke ville bli med han hjem... Raring...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 hehe. heller splittet personlighet en han jeg møtte forige helg (ikke han jeg beholdt ) han "hei hva snakker dere om?" jeg "politikk" han "siv jensen er så forbanna smart, jeg digger henne ass" jeg "hvordan kan du si noe sånt? hva er bra med hun?" han "jeg digger invandringspolitikken hennes" jeg "da tror jeg ikke du og jeg trenger å prate så mye mer, for da er vi fra forskjellige planeter" han "du er så jævla naiv ass, har du vært på grønnland og sett hvordan det står til der eller? bare utlendinger over alt jo" jeg "hadet" hahaha
Emma&Adrian Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2010 Haha,for en looser! Jeg hater menn akkurat nå! Er det så mye bra med dem?? NEI!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 jeg har funnet meg en serdeles hot skotte som jeg har stor plan om å beholde... hihi.. og det virker som om han vil beholde meg også, siden jeg har fått over 100 sms i løpet av denne uken..hihi.. så noen menn er bra. men det er langt mellom dem.. fikk du laderen?
Emma&Adrian Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2010 Så gøy!!! Kan vi dele?? Noen menn er bra. Men jeg er best,har jeg funnet ut! Og ingen lader...vedder på at idiot postmannen har levert posten min i gaten over...Der ser du! Enda en grunn til at jeg ikke liker menn
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 haha.. jeg deler ikke bra menn altså... hihi.. han her skal bare være min.. hihi.. det kan hende det mer fyren fra mitt postkontor også... etter at jeg bestilte en pakke fra kondomeriet så har han vært meget rar... og rødmer vær gang jeg kommer innom. forundrer meg ikke om han stjeler alt jeg poster
Emma&Adrian Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2010 Seriøst?`Jeg hadde delt med deg For en rar post dude du har da! Sier jeg som aldri får posten min på en normal tid!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. mars 2010 #10 Skrevet 13. mars 2010 jeg kan dele en flakse vin med deg, og fiskesuppen jeg har laget. og du kan få lese alle de over 100 sms jeg har fått og late som de er til deg...hihi.. mer en det kan jeg ikke dele..hihi rart hvordan man kan si ting på engelsk, også høres det vakkert og fint ut, også kan man si det samme på norsk også er det klisje og ekkelt. haha.. ja han er virkelig rar han postduden sånn av typen mann som aldri har vært kul og som kommer til å få et sjokk når han blir 50 og kvinner innser at han er så mye mer enn en nerd... hehe.. når er normal tid for post?
Emma&Adrian Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2010 Flaske vin og 100 sms høres gøy ut! Normal post tid er to dager trodde jeg...utenom norgespakken,den tar jo 4-5...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå