Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Tok keisersnitt for 10 dager siden, å blør fremdeles litt. Går det bra å ha "forsiktig" sex allerede nå? Med kondom selvsagt...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Nei, det ville jeg ikke gjort.. Det pga man ikke skal ha noe belastning på såret i det hele tatt.. Og hvordan i helvete kan man tenke på sex 10 dager etter keisersnitt? Faen så nasty. Puppa renner av råmelk, såret er fortsatt under plaster/bandasje og man blør fra underlivet.. DEILIG!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Hadde nok styrt unna pga OPERASJONSSÅRET du fremdeles har, for å ikke snakke om blødningene. Er det virkelig så viktig med sex at man ikke klarer to uker uten, selv etter fødsel??
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Fikk du ikke informasjon om dette på sykehuset før du dro hjem? Jeg villle ha ventet til såret var grodd, det er et stort sår det er snakk om.. Men det vet du vel..?
Hellobaby Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Au, fikk ilinger nå! Med tanke på såret på magen! Og melkespreng og tjo og hei! But why not? Så lenge du ligger stille og tar imot uten å strekke i såret, går d vel greit? hehe... Ja, husk nå hvertfallkondom i 6 uker!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Var ikke snakk om nå rå sex her. Flere stillinger man kan bruke uten å belaste såret. Grunnen til at jeg spør et at formen er helt på topp, ikke vondt noen plasser å tenker faktisk på sex allerede... Mulig jeg er en smule gal.... HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 Jeg hadde sex ni dager etter bukplastikken, som har et større operasjonssår enn keisersnitt. Ser da ingen grunn til å vente dersom du føler deg klar, blir det vondt eller ubehagelig så er det mulig å stoppe Kos deg du, syns det er hyggelig å høre at noen verdsetter sex og nærhet med partner og at noen orker det
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Åherreminhatt så mye rare svar. Du som svarer at det er "nasty" har kanskje ikke noe sexliv i det hele tatt...? Hvis du vil det så gjør du det:) Så flott at du har lyst alt nå. Skjeldent:) Det eneste som taler litt imot er at du bør være forsiktig så det ikke kommer opp bakterier og vaske vekk blodet fra dere begge med en gang etterpå Sex i dusjen kanskje? Jeg har ikke sex under mens heller selv, pga dette med blodet men det er jo opp til hver enkelt det.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #9 Skrevet 13. mars 2010 Sa ikke legen noe om når du kunne ha sex igjen? Du er nettopp blitt sydd i livmora. Hvordan påvirker en orgasme såret der? Livmoren trekker seg sammen når du får orgasme.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #10 Skrevet 13. mars 2010 Hadde bare vondt i såret ett par dager etter snittet. Å selvfølgelig stopper jeg hvis det gjør vondt! Vi har alltid hatt ett topp sexliv å vill gjerne bare fortsette med det;-) Begge dusjer først å bruker kondom...Blir nok å prøve, ja. Fikk ingen informasjon om det på sykehuset... HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #12 Skrevet 13. mars 2010 Ha sex hvis du vil du Noen føler seg klare for det, andre venter et par år. INGEN er like, noen innser bare ikke det her. Mange her spør om du ikke fikk noe informasjon på sykehuset, vel - det fikk ikke jeg heller? Eneste jeg visste etter fødselen min var at man måtte bruke kondom frem til uke 6, pga. renselsen og fare for infeksjoner. Jeg slutta å blø ca. to uker etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #13 Skrevet 13. mars 2010 Eeehhh...du har nok aldri tatt keisersnitt selv skjlnner jeg. Jeg har tatt keisersnitt, og bandasjen ble tatt av etter 2 dager - dagen før jeg reiste hjem fra sykehuset. Stiftene ble tatt etter 8 dager, og da var såret grodd. Kan ikke innbille meg at hun plastrer og bandasjerer et sår som ihvertfall BØR være grodd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå