Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med meg og "tann-drømmer"??

Jeg har en tendens til å drømme om tenner; mister de, de knekker, faller ut, osv...Våkner og blir helt stressa, må gå i speilen å sjekke at alt er som det skal...

 

Dette skjer rett som det er! Har hørt at når en drømmer om tenner er man stresset, men jeg kan ikke helt forstå det?

 

Flere med drømmer om samme "temaet" til en stadighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det gjør jeg også!!!! trodde det bare meg som var "gal" jeg, må jo nesten kalle meg det, for hvem drømmer om sånt? he he.

har lurt på om det kansje er fordi det må være en av de tingene jeg frykter, da jeg er veldig nøye med tannstellet mitt:) så har jeg jo hørt at tenner er mer utsatt i svangerskapet. ikke godt å si :P

Skrevet

Mener å ha hørt at det er noe budskap i drømmene om man drømmer det samme flere ganger? At det er noe du må få gjort/jobbe med? Vet ikke helt jeg. :)

 

Har også hatt slike drømmer tidligere, er jo helt grusomt å drømme at tennene detter ut.. Ifølge sånn drømmetydning betyr det noe negativt når man drømmer at man mister tenner, mens det er noe positivt når man får dem fikset. Vet ikke hvor mye jeg tror på sånt, men men. Ekkelt er det uansett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...