Gå til innhold

Jess, da begynner jeg et nytt og lettere liv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dyttet akkurat i meg siste rest av 200gramsplata med firkløver som jeg ikke fikk i meg i går og kjenner meg nå klar for å bli tynn og deiliglekker!

Laster ned Zumba og Jillians 30 day shred, og tenker meg at bare det å ha det liggende på dataen vil hjelpe meg å rase ned i vekt og stramme opp det som henger på null komma niks.

Hmm... Skal møte mamma på kafe om to timer (er på kafe hver lørdag).. Sjokoladecroissant er sunt, eller hva...? *snufs*

"Jeg skal bare ha en svart kaffe jeg, takk.."

Æææ! Viljstyrke, treng deg på! Her skal du motstand finne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Jeg regner at den nedlastingen gjør susen!

Jeg sier det samme hele tiden og nå har jeg til og med gått på Grete Roedekurs og bare gått ned en kg... Mulig fordi jeg spiser sjokkis hver dag og det er strengt tatt ikke med i den menyen jeg har blitt tildelt... Hvorfor har ikke jeg fått noe viljestyrke??

Har du fått barnehageplass forresten?

Skrevet

Jaa! Kom inn på førstevalget :-D Hurra!! Enn du?

Skrevet

Så søte dere er begge to :)

Jeg har pcn full av Windsor pilates, og til å med en diger pilatesball i stua. Der står den fint å samler støv gitt.. Jeg regner jo med jeg går ned noen kg bare ved å stirre på den??

Ellers så spiste jeg sjokolade verdt over 1000 kalorier i går kveld og det bør man nesten få medalje for synes jeg..

¤Gratulerer rampen, du er herved byens mest sjokoholiske dame¤

Skrevet

Jeg har også svær ball. På soverommet :-/ Der gjør den jo j*vla mye nytte for seg :-P

Nei, nå må jeg bare ta meg selv i nakkeskinnet og gjøre noe med denne kroppen som ikke lenger er min!

Skrevet

Jeg fikk også førstevalget:) Hipp hurra! Nå har jeg startet fråtsingen, MEN jeg har vært på pump på Elixia. Best å få fylt på med litt kalorier så man ikke risikerer på noen måte å gå i minus;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...