Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Så du spurte litt om jenta i et innlegg for noen dager siden, men ville ikke dytte opp igjen hele innlegget for å svare der, så lager en ny tråd. Veldig koselig at du spurte, kjekt at noen tenker på oss :-) Hun er blitt 7 mnd i dag og ting er mye bedre, men ikke helt bra. Vi gikk først til osteopat med henne, men det hadde null effekt. Så tok vi henne til en akpunktør Expat (?) anbefalte, og etter 3 behandlinger merket vi markant bedring! :-) Dessverre er vesla mye småsyk, så det påvirker jo også sovingen. Men fra å våkne i ett kjør nesten hver natt og måtte ha mat x antall ganger om natten småvåkner hun nå vanligvis 2-3 ganger pr kveld der det holder med å gi smokken og får mat 2 gager om natten. Sånn ca. Hender hun våkner litt om natten utenom måltidene også, men nå er det mer unntak enn regel. Så er mer opplagt nå, men fortsatt sliten siden det var så veldig lenge med ekstremt lite og dårlig søvn. Vurderer en time til med akupunktur siden det så veldig tydelig virket på akkurat henne. Ellers er hun en liten solstråle, veldig blid, selvhjulpen på lek og bestemt - og mammadalt, hehe... I en alder av 7 mnd har hun brødrene, og da spesielt eldstemann på 7 år, fullstendig surret om lillefingeren. Han forguder henne rett og slett, de har et helt spesielt forhold mellom seg de to, vesla vil alltid kose med eldstemann. Litt overraskende siden det er dem det er størst aldersforskjell mellom. Deilig at hun er begynt å bli stor, deilig at det går i mot vår og deilig at jeg selv har funnet meg en litt mer givende hobby å bedrive det meste av tiden med i stede for DB ;-) Tenkte å prøve nå å bare være innpå her bitte litt av og til, var deilig med en pause, men var aldri intensjonen min å aldri komme tilbake heller. Bare kutte ned tiden her inne. Håper det går bra med deg også? :-)
Lille tripsi Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Hei, har vert på "kånetur" til Bergen i helga:)..så har ikke sett tråden. Godt det går bedre med dere, men synes det høres stritt ut med mating 2 ganger pr natt ....tripsi har sovet natta gjennom siden hun var 4-5 mnd, og blir helt tullerusk dersom hun har en våke natt pga tenner o.l...forstår du er sliten ja. Hva er din nye hobby da?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Deilig med kånetur da! :-) Heldig du som har en som sover godt om natten. Tror mange ikke forstår hvor mye mer slitsomt det blir med babytiden når man har en baby som er så veldig urolig om natten, men all fremgang hjelper. Jeg koser meg masse med vesla, lille godjenta :-) Jeg er begynt å sy. Barneklær først og fremst, men tenkte å prøve meg på å sy til voksne også etterhvert. Er utrolig kjekt! Og tar mye tid, spesielt siden jeg ikke er trent til dette. Har blant annet funnet ut at jeg ikke klarer sy etter innkjøpte mønster, jeg klarer bare å kopiere ideer fra klær jeg ser og må evt lage mønster selv om det trengs. Men, lærer etterhvert som jeg syr nye ting :-) Blir i hvertfall mange sommerkjoler til vesla, de er så enkle å sy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå