Gå til innhold

bare jeg som overreagerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går satt jeg og samboeren nede i leiligheta vår, utleieren (kvinne) sendte melding til samboeren min, spurte om han var hjemme alene i kveld, mannen hennes skal ut med en venn, så hun lurer da på om min samboer vil være med å se film!

Han sendte svar om at jeg var hjemme, men om hun ville, kunne vi begge komme opp til henne, han fikk da svar at "de kunne ta det senere" :-/

Ble sint merket jeg, men spurte samboeren min rolig om dette var noe jeg burde være urolig for, men han sier at fra han sin side, så er det ikke det..

Det skal sies at jeg og hun har hatt en uoverkommelse den siste uka, og enda jeg prøver å prøate med henne om det, så nekter hun å oppføre seg voksen nok til å sitte ned å prate ut om det.

Hun har tidligere sagt til meg (da vi var noenlunde venner) at hun misunner meg samboeren min, fordi han er så pen, snill osv. Fikk nyelig vite at hun og mannen hennes har problemer i forholdet, og vurderer å gå fra hverandre.

Bare jeg som automatisk tror hun prøver seg på samboeren min? Eller ville dere tenke det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde i allefall ikke JEG giddet å kaste bort tiden min på.

I stedet for å bruke masse energi på henne, hadde jeg konsentrert meg om kjæresten min og det som dere har sammen.

Lykke til!

Skrevet

Prøver jo virkerlig det.. Men blir noe irritert på henne, og synes det blir direkte frekt at hun inviterer samboeren min opp til seg når hun er hjemme alene :-/

HI

Skrevet

Jeg ville ikke brukt tiden på det, så lenge du vet du kan stole på samboeren din og det er ingenting fra hans side. Men hadde det vært noe fra han sin side, så hadde han nødvendigvis ikke trengt å si noe til deg.

Men jeg syns ikke du overreagerer, jeg hadde blitt mistenksom selv! Hva er det hun prøver på, liksom.

Skrevet

09.17 igjen

Haha, dere hadde jo bare ikke trengt å svare, begge to skulle bare møtt opp og sagt at dere begge ville se film;)

Skrevet

9.18: Haha, ja det hadde vært det aller beste!

Men, litt sent nå. Hadde stolt på kjæresten, men selv hadde jeg nok sagt fra til henne at hun bør holde seg laangt unna min samboer og heller jobbe med sitt eget forhold. Mitt territorie skal merkes!

Skrevet

Sant 09:18..

Huff.. Gleder meg egentlig til vi flytter nå, har ut denne månden på leieavtalen, og har allerede et hus som venter på oss fra 29 mars. Tror det er på tide å komme seg litt på avstand fra det hele..

Stoler virkerlig på samboeren min, vi er begge "ofer" for utroskap, så vet jo hva han mener om den slags.. Blir bare så frustrert.. Men, får vel bare slå meg til ro, kanskje se litt humor i det at hun er misunnelig på det vi har, og heller konsentre meg om samboeren og prøvingen vår :-)

HI

Skrevet

Hadde hun fortsatt så hadde jeg nok sagt greit fra men siden dere skal flytte så hadde jeg nok bare latt det ligge...

Skrevet

Takk for greit svar Alexander & Eliza :)

da tror jeg jeg tar dette med rolige tanker, og heller kosr meg med nedvasking av mini leiligheta vår, pakking ol :-) Og så klart, kose meg med samboeren <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...