M+J Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 kjekt å få melding natt til laurdag frå legen at ej he "gallesyre i øvste scor", so må komme neste veke for ekstra prøver ;( he klødd en del på heile kroppen men gitt seg de siste dagene. har helt angst her jeg sitter, tørr ikke lete opp om hva gallesyra gjør med meg og bebien.er bare 17 uker på vei.. mannen vekke i 2 uker til på jobb i brasil , jeg sitter her og har tilogmed en bestefar som ligger på sjukeheimen for døden, barneselskap i morga må vaske hus, bilen har streiket. føler at hele verden går i mot meg syt syt syt nei det er bare å komme seg i gang å vaske hele huset ;(
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Huff, vi får krysse fingrene for at alt går bra og at prøvene til uka er gode!! Sender deg en stor klem og håper at helga blir god og at du klarer å kose deg litt!!
nicki82 Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Det jeg har lest om det, virker ikke det som det verste som kan skje. Du kan jo se på det siste innlegget: http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=265221 Det er nok ikke helt pedagogisk av legen å sende en melding med diagnosen, men tenk på det på den måten..hvis det var noe som var farlig for det og lillingen, ville ikke h*n ha sendt melding men ville nok ha sendt deg til sykehuset eller noe. Det hørtes forresten ut som om meldingen kom på litt feil tidspunkt. Håper at du ikke sliter deg helt ut. Sender deg en klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå