Gjest Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Føler ting har gått imot meg med konstant kvalme fra uke 7, lite energi og begynnende bekkenløsning.. Men nå har jeg hatt TRE DAGER UTEN KVALME!!!!!!!!! Etter 2 mnd med kvalmen i halsen og oppkast er det som et nytt liv!! Krysser bare fingrene for at det varer!! En liten demper på gleden er at jeg har fått konstantert bekkenløsning. Det sitter i korsryggen og symfysen og er som mensensmerter x 10! Helt grusomt når det er på sitt verste, men jeg prøver ut hva som forsterker/forminsker smertene, så jeg klarer å holde det litt i sjakk deler av dagen hvertfall. Gleder meg til å komme igang med fysioterapi til uka, håper jeg kan komme meg på bassengtrening og etterhvert! Ettersom formen har vært dårlig fra dag 1, har det nok ikke gått helt opp for meg ennå at jeg faktisk har en baby i magen. Føler ikke jeg har fått kost meg med den voksende magen eller planlegginga. Men nå er jeg litt mer positiv! Håper formen holder seg altså! Så nå gleder jeg meg til ultralyd om litt under en mnd til!! Og til shoppinga og og og ... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå