Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 God morgen jenter!!! Var det sånn at forstervann lukter litt?? (sånn som sæd??) Minnes å ha lest dette en gang og misstenker jeg kansje lekker...ellers er jeg like gravid som i går og ikke merket stort i natt,men vært masse våken likevel.Men det har duret og bobblet noe inni hampen i magen...noen som hvet hva dette er og hvorfor er det sånn?Men de j... maseriene og ligamentsmærtene gir seg ikke.
Fifrildi Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Jm på kurs sa at det lukter litt søtt, og at hvis man er i tvil kan man gå med truseinnlegg/bind og hvis man stikker innom (nå vet jeg ikke om du kan "stikke innom" sykehuset da...!) så snuser de litt på bindet ditt da de umiddelbart gjenkjenner lukten av fostervann
Mamma til*2 jenter* Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Om du mistenker fostervann... Ta på det et bind... La det sitte på et par timer. Om det som har kommet ut på bindet har tørket inn er det bare utflod. Om det ikke har tørket inn men ligger igjen oppe på bindet så er det fostervann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå