Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 har så lyst på en tungepiersing... noen som vet hva en slik koster? er det noen som har erfaringer dem vil dele med meg?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 jeg tok det for 10 år siden og da kostet det 500kr... og da var det in å ha det. Er vel kanskje ikke det mest populære nå. Dessuten jævlig risiko for infeksjoner.. og det kan være skummelt. I tillegg er det ikke så kult å ha den som man tror, er litt slitsomt for det klirrer ofte mot tennene og man kan skade tennene. I tillegg fikk jeg ofte vondt i tunga av den.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Hva?! Hvor gammel er du? Du må da henge etter på 90-tallet!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 For det første heter det piercing. Du får gjort det på stort sett alle tattoo- og piercingstudio. Koster rundt 500 kr. Stangen som blir satt inn er veldig lang fordi du hovner opp den første uken. Så du må i tillegg kjøpe en mindre for å sette i etter hevelsen har gått ned. Kjøp kun kirurgisk stål.Det er det samme som blir brukt under operasjoner,kroppen vil normalt ikke støte det fra seg. Rens godt, og spis gjerne isbiter i starten. Jeg har 2 piercinger i tunga. Aldri hatt noen problemer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå