Gå til innhold

"endelig ikke-røyker"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har helt spontant funnet ut at jeg nettopp tok min siste røyk. Jeg skal altså ALDRI mer røyke.

Foreløpig går det selvfølgelig helt fint siden det kun er 5 minutt siden jeg tok den siste røyken, hehe. Men jeg trenger jo sikkert noen tips til i morgen da..

Mange sier at boken "endelig ikke-røyker" hjelper mye. Så da lurer jeg på om noen kan fortelle meg hva den boken går ut på? Jeg har ikke mulighet å få tak i den før over helgen, så jeg trenger litt motivasjon og noen god tips så jeg overlever helgen:)

Videoannonse
Annonse
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥
Skrevet

Jeg også hadde tenkt å lese den boken,men håper jo å slippe det da! At jeg greier slutte uten.Har boken her hjemme,kjøpte den for lenge siden,men leste den ikke..:P Var vel ikke motivert nok! Finner den ikke jeg! Må lete mer..

Jeg innbiller meg at jeg leste bakpå boken eller noe at det var viktig å røyke mens man leste boken! Ikke vet jeg hvorfor..

Har du ikke mere røyk igjen? Har du drops i hus?? Spis masse drops,hehe..Jeg tygger drops og tyggis for harde livet her! Røyker enda da,men har trappet mye ned.Og SKAL greie slutte helt! Må bare finne en dag først..:P Jeg vet ikke om det er innbilning,men en drops som heter Dent og så står det salty på,en svart eske.Uten sukker.jeg kjente det i kveld at når jeg tygde på den så hjalp det på suget..Aner ikke om det er innbilning,men liker å tro det..;).Har vært veldig "flink"i dag,røykt bare 5-6 stykker på hele dagen:).Kom ut av tellingen,men jeg tror nesten at det er 5 stk:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...