Gjest Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 jenta mi sitter i balje, men har aldri vært under med hodet. Er det sånn at man må passe på det pga drukning? hva gjør dere andre??? Har aldr gått på babysvømming eller noe...
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Min er 2 1/2, men har bada i balje siden han var bitteliten. Når han ikke kunne sitte holdt vi han såklart, men etter det har han sittet i balja. Nå dusjer han da. Har aldri passet noe på hodet annet enn at vi har vært i samme rommet...
togutter-08og10 Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Han sitter i badekaret og herjer villt. Hodet kommer noen ganger under, men da blir han litt forferdet og så går det greit igjen.. Han elsker å bade. Jeg sitter ved siden av, men kan f. eks løpe på kjøkkenet og hente en ting, borte i maks ti sek.
petite fleur Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Gutten vår badet lenge i balje, men vi byttet til vanlig badekar like før han ble 2 år. Han sitter/står i karet og har aldri vært under med hodet. En av oss sitter der hele tiden, han bader ikke alene.
gullegget Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Fra guttene mine har kunnet sitte selv har de badet i badekaret. De "svømmer" og dukker:) Minste mann er nå 21 mnd og han storkoser seg alene i det store badekaret:) Har vann ca opp til navelen (når han sitter) Jeg er inne sammen med han hele tiden. Hvis de to eldste bader sammen, 4,5 år og 6 år, er jeg ikke der inne hele tiden, men døra står åpen. Vi har ikke gått på babysvømming.
*smula* Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 Som de over her. Vi flyttet til hus med badekar da han var ca 2 år. Så nå forgår de fleste bad i badekaret. Han har vann opp til navlen når han sitter. Liker ikke å få vann i øynene, men storkoser seg med båter og andre badeleker. Vi er alltid der sammen med han, men f.eks bretter klær o.l. Det hender også at jeg hopper oppi sammen med han og fyller masse vann i badekaret, det er stas. Før vi fikk badekar hadde vi stor balje. Da satt han i den og plasket. Ble mer dusjing da. Men nå også er han ofte med i dusjen.
BlåBlå Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Min sitter i en svær balje med vann ca til skuldrene. Er på badet, men holder gjerne på med rydding eller vasking mens han sitter der. Er mer redd for at han skal klatre ut av, og skli - enn drukning.
....mammatilto... :))) Skrevet 13. mars 2010 #9 Skrevet 13. mars 2010 Hun sitter i badekar og er helt vill...plasker med både armer og bein så vi må bretter og det som kan ... hehe..veldig morrsomt :-))
Gemini77 Skrevet 13. mars 2010 #10 Skrevet 13. mars 2010 Hun sitter i badekarret og leker og spruter mens jeg er badet. Hun dykker både under med hodet selv ved lek og når vi vasker håret. Hun er glad i vann og når vi er ved basseng så bader hun alene med armringer. Hun tar løpefart og kaster seg ut i bassenget og kommer helt under. Det er kanskje noe av det morsomte hun vet så hun er ikke redd vann. Jeg går aldri ut av badet når hun bader. Det gjør jeg ikke med 4-åringen engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå