Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tidlig UL i Tønsberg hos kvinne doktoren. Jeg har aldri i mitt liv følt meg bedre mottatt noe sted!!! Det var helt fantastisk! Bor noen rundt her, bør dere ta UL der. Anbefales på det varmeste! Er snart ferdig med uke 13 og ville se om alt sto normalt til med den lille på alle måter, og det gjorde det virkelig!! Rart å se den sprelle og hoppe rundt i magen min. Jeg gråt og lo om hverandre mens vi hørte et sterkt hjerte som slo som bare det!! Til og med forloveden hadde klump i halsen og det ble mye følelser i rommet hehe Den fineste dagen i livet vårt foreløbig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sant det er fantastisk! Vi var også på u.l. sist uke og plutselig ble det veldig virkelig for meg da jeg så en sprell levende baby på skjermen :o)

Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

jeg var der på 3d på onsdagen::) har vært hoss med også mine andre to små, han er helt fantastisk:) og vet virkelig og farklare:)

Skrevet

Ja det er helt fantastisk! Jeg føler meg som en dronning som har et vidunder i magen hihi Nå er det plutselig veldig mye mer virkelig som du sier og vi har det mest dyrebare i verden inni magen vår jenter!! Lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...